BeerIsGoodForYo Skrivet 9 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2008 Ja som frågan lyder, har en 19 twink druid och vet inte riktigt hur ja ska spela med den.. Såhär gör jag: 1, Regrowth 2, rejuvenation 3, Börjar attackera. Kan ni ge mig tips eller ska ja fortsätta så?. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 9 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2008 Nja, ehm okey: Spela mage eller warlock om du skall va caster, druid lvl 19 = Bear form Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 9 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2008 som druid är du mest support healer i 19 = du springer omkring och rootar fiender och drar moonfire för att hindra rogues från att stealtha och så healar du ofc. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 9 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2008 Mjo men ja trodde han ville dmg'a xD 19 healing twink är inte så kul imo :/ men aja upp till dej, isf är dt att HoT'a alla du ser, o supporta flag carrier med roots, o HoT'a han o även heala om du hinner.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 10 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2008 Druid som twink är roligare vid lvl 29. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animal Skrivet 15 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2008 Egga moonfire, sen när du får lite mana så går du in i bear form. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 15 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2008 Egga moonfire, sen när du får lite mana så går du in i bear form.Nej.Manan ska han spara för shapeshifting. Fast som sagt, ska du spela druid PvP på lvl 19 ska du vara supportklass. Heala alla twink warriors, rogues etc... Roota fast enemies om dom jagar er flagcarrier osv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animal Skrivet 15 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2008 Egga moonfire, sen när du får lite mana så går du in i bear form.Nej.Manan ska han spara för shapeshifting. Fast som sagt, ska du spela druid PvP på lvl 19 ska du vara supportklass. Heala alla twink warriors, rogues etc... Roota fast enemies om dom jagar er flagcarrier osv. Jo. Moonfire ftw. Det är nästan pinsamt vad lite hp vissa i wsg har på lvl 19, en mage lvl 19 kanske MAX har 400 hp. Ett par moonfire då och han är stekt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SMASHBROS Skrivet 21 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2008 Attackera först med moonfire,när fienden springer mot dig så förvandla dig till björn och spring mot fienden ;) (Så brukar jag göra ibland iallafall,det går ut på vad fienden är för nåt.) Hoppas detta är en strids teknik som passar dig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimen Skrivet 24 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2008 Egga moonfire, sen när du får lite mana så går du in i bear form. Nej. Manan ska han spara för shapeshifting. Fast som sagt, ska du spela druid PvP på lvl 19 ska du vara supportklass. Heala alla twink warriors, rogues etc... Roota fast enemies om dom jagar er flagcarrier osv. Jo. Moonfire ftw. Det är nästan pinsamt vad lite hp vissa i wsg har på lvl 19, en mage lvl 19 kanske MAX har 400 hp. Ett par moonfire då och han är stekt. Min rogue twink har 1400 liv, och 49% dodge rating, är stolt! :rolleyes: Ändå saknar jag mina arena masters. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 25 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2008 Egga moonfire, sen när du får lite mana så går du in i bear form. Nej. Manan ska han spara för shapeshifting. Fast som sagt, ska du spela druid PvP på lvl 19 ska du vara supportklass. Heala alla twink warriors, rogues etc... Roota fast enemies om dom jagar er flagcarrier osv. Jo. Moonfire ftw. Det är nästan pinsamt vad lite hp vissa i wsg har på lvl 19, en mage lvl 19 kanske MAX har 400 hp. Ett par moonfire då och han är stekt. Min rogue twink har 1400 liv, och 49% dodge rating, är stolt! :rolleyes: Ändå saknar jag mina arena masters. :D Har det med saken att göra :d Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimen Skrivet 25 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2008 Egga moonfire, sen när du får lite mana så går du in i bear form. Nej. Manan ska han spara för shapeshifting. Fast som sagt, ska du spela druid PvP på lvl 19 ska du vara supportklass. Heala alla twink warriors, rogues etc... Roota fast enemies om dom jagar er flagcarrier osv. Jo. Moonfire ftw. Det är nästan pinsamt vad lite hp vissa i wsg har på lvl 19, en mage lvl 19 kanske MAX har 400 hp. Ett par moonfire då och han är stekt. Min rogue twink har 1400 liv, och 49% dodge rating, är stolt! :rolleyes: Ändå saknar jag mina arena masters. :D Har det med saken att göra :D Nej, men kände för att skryta lite. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg