Zamok Skrivet 9 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2008 (redigerat) När jag försöker ge poäng till fusk så säger den välj ett nummer eller nått sånt liknande,VARFÖR!?!?!?!? :angry: Redigerat 9 Januari 2008 av zamok Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 9 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2008 Har du inte valt ett nummer? Det har varit problem med detta länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 9 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2008 vilken webbläsare använder du? testa rensa kakor och cache. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 10 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2008 Använd FF 2.0 eller IE 7.0 eller senare version av dessa. Kontrollera även att du inte har någon brandvägg som blockerar cookies/javascript eller liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AngelOfGames Skrivet 12 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2008 Jag tycker att forumet är lite klumpigt. Svarsrutorna är onödigt stora, storleken ändras ju inte till en riten ruta bara för att man skriver mindre i den. Titta i forumet på fuska.nu så förstår ni vad jag menar. Kolla bara hur mycket tomrum det blir under den här texten. Det borde gå att fixa, så att man lätt och smidigt kan scrolla sig ner och svara i trådar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 12 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2008 Jag tycker att forumet är lite klumpigt. Svarsrutorna är onödigt stora, storleken ändras ju inte till en riten ruta bara för att man skriver mindre i den. Titta i forumet på fuska.nu så förstår ni vad jag menar. Kolla bara hur mycket tomrum det blir under den här texten. Det borde gå att fixa, så att man lätt och smidigt kan scrolla sig ner och svara i trådar.Tomrummen är till för att det ska vara mer fräschare och inte så pass ihoppressat.Man ska lätt kunna urskilja de olika posterna från varrandra, samt de olika funktionerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 12 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2008 fuska.nu har nog det sämsta forum jag nånsin sett...allt är litet och ihop tryckt bara för de ska få plats med lite mer reklam... ..yay snyggt....noot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dharok Skrivet 12 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2008 Jag har samma problem när jag ska rösta på fusk, har testat allt ni har sagt men det funkar ändå inte. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.