Animal Skrivet 26 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2008 1. 7.17-7.29 Medans jag äter frukost på Måndagar-Fredagar. 2. ^ 3. P3 4. Hemma, vid matbordet. 5. Nej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 26 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2008 Hur ofta lyssnar du på radio? 2 ggr om dagen beroende på hur mkt jag åker bil NÄR du lyssnar, hur länge? 15 minuter ungerfär OM DU SKA lyssna, vilken kanal föredrar du? Mixmegapol HUR lyssnar du? I bilen Föredrar du radio före TV? Nej TV helst. Svaren var helt ärliga :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LordFelix Skrivet 6 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2008 Aldrig. 0 sekunder. Lyssnar inte. Lyssnar inte. Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 17 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2008 1.Runt 4 gånger i veckan. 2.15-25 min. 3.MixMegaPol 4.I bilen och på mobilen. 5.Nej såklart Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 17 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2008 Cirka fem gånger i veckan. Det varierar. P3. I bilen. Ibland, när jag är för trött för att ha ögonen öppna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr.profs Skrivet 18 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2008 Uppgiften är färdig, och era svar är med. Jag tackar alla som deltog! Han är klar så ni behöver inte svara mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 20 September 2008 Rapport Dela Skrivet 20 September 2008 (redigerat) Hur ofta lyssnar du på radio? ca. 4 timmar i månaden NÄR du lyssnar, hur länge? Varje gång det kommer en ny top40 (en gång i månaden) och lite OM DU SKA lyssna, vilken kanal föredrar du? FearFM! http://www.fearfm.nl, (länk till stream), den spelar alla mina favoritlåtar HUR lyssnar du? ex; I bilen, i en affär som kanske har radion på, sätter på själv etc. På datorn eftersom det är en Internet Radio-kanal Föredrar du radio före TV? (Detta tror jag att jag kan gissa mig till) Ja det kan du. Edit: märkte först nu att det blev en halvårs bump... Redigerat 20 September 2008 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 23 September 2008 Rapport Dela Skrivet 23 September 2008 Som rubriken lyder så behöver jag hjälp med ett skolarbete jag fått. För att kunna klara detta behöver jag er hjälp, som personer. Hur ofta lyssnar du på radio? nån timme per dag NÄR du lyssnar, hur länge? ca 50 min(en lektion, eller bilfärd) OM DU SKA lyssna, vilken kanal föredrar du? BANDIT ROCK HUR lyssnar du? ex; I bilen, i en affär som kanske har radion på, sätter på själv etc. Bil, skola Föredrar du radio före TV? (Detta tror jag att jag kan gissa mig till) TV Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.