Hoppa till innehåll

Betyg På Fuska.se


eeewwhh
 Dela

betyg på Fuska.se  

103 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

2/10.

 

Fuska är en skit sida som jag besöker sist av alla andra. Det som drar mig hit är antagligen mitt långa medlemskap och stora intresse i gta-serien, samt forumdebatter. Ja, sidan har aldrig varit bra men den var betydligt bättre förr. Admin är rätt så handlingsförlamad eller vill han helt enkelt att sidan skall vara såsom den är.

 

Fusken som finns här är inte alls bra. Många fusk funkar inte och många recensioner är bara på några få rader, med massor av stavfel.

Redigerat av Cyper
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 53
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

2/10.

 

Fuska är en skit sida som jag besöker sist av alla andra. Det som drar mig hit är antagligen mitt långa medlemskap och stora intresse i gta-serien, samt forumdebatter. Ja, sidan har aldrig varit bra men den var betydligt bättre förr. Admin är rätt så handlingsförlamad eller vill han helt enkelt att sidan skall vara såsom den är.

 

Fusken som finns här är inte alls bra. Många fusk funkar inte och många recensioner är bara på några få rader, med massor av stavfel.

Håller med dig.

 

Fuska är ingen spelsida. Alla icke-spelrelaterade forum är 100 gånger aktivare än spelforumen. Och sen kallar ni er spelsida... Usch... Fuska har utvecklats i raketfart från liten hemgjord sida för fusk till community som blir allt mer likt lunarstorm.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

1/10

 

Fuska suger pga av deras maktgalna moderatorer.

 

om dom inte skulle ha makt, vad är det för mening med att ha moderatorer?

om dom inte hade nån makt så skulle sidan bara bli nerspammad , och massa off topics å allt sånt där, jag upskattar deras jobb,

 

 

och ni som gnäller på designen så tror jag det är väligt svårt och hitta nån som alla gillar, och om man ska ha flera skin så kommer servern bli mindre och de kmr sega, om man håller på att lägga till en massa olika onödiga funktioner

 

själv så röstade jag en 6.a

 

Tycker sidan är väldigt bra som den är det bästa forumet jag vet, men ja tycker det kan bli en hel del bättre och lite väl mycket reklam :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Apelsin

Det blir 5/10 från mig.

Motivering (endast mina åsikter):

 

- Väldigt få fusk att välja mellan.

- Väldig få recensioner att läsa.

- Lekhörnan. Man ska inte ha lekhörnor/spamhörnor i ett forum. Off topic-trådar borde

hållas på MSN eller liknande.

- Designen är allt annat än snygg. (kanske nästan snygg då, men det räknas inte) :P

- Vissa ord som en viss [forumhost] är filtrerade, trots att man inte skriver dessa i syfte som bryter mot regler.

 

+ Aktivt forum med många trevliga medlemmar ser det ut som.

+ Spelnyheter uppdateras regelbundet.

+ Många trevliga funktioner.

+ Sidan går snabbt att ladda.

Det finns väldigt många andra forum som har spamforum, + att utan spamforumet/lekhörnan skulle det troligen mer spam på andra trådar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

1/10

 

Fuska suger pga av deras maktgalna moderatorer.

 

om dom inte skulle ha makt, vad är det för mening med att ha moderatorer?

om dom inte hade nån makt så skulle sidan bara bli nerspammad , och massa off topics å allt sånt därjag upskattar deras jobb,

 

 

och ni som gnäller på designen så tror jag det är väligt svårt och hitta nån som alla gillar, och om man ska ha flera skin så kommer servern bli mindre och de kmr sega, om man håller på att lägga till en massa olika onödiga funktioner

 

själv så röstade jag en 6.a

 

Tycker sidan är väldigt bra som den är det bästa forumet jag vet, men ja tycker det kan bli en hel del bättre och lite väl mycket reklam :P

 

Oh yeah, that's it baby! Se vilket forum vi har. Det är redan helt j*vla nerspammat även om moderatorer existerar.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det blir 5/10 från mig.

Motivering (endast mina åsikter):

 

- Väldigt få fusk att välja mellan.

- Väldig få recensioner att läsa.

- Lekhörnan. Man ska inte ha lekhörnor/spamhörnor i ett forum. Off topic-trådar borde

hållas på MSN eller liknande.

- Designen är allt annat än snygg. (kanske nästan snygg då, men det räknas inte) :P

- Vissa ord som en viss [forumhost] är filtrerade, trots att man inte skriver dessa i syfte som bryter mot regler.

 

+ Aktivt forum med många trevliga medlemmar ser det ut som.

+ Spelnyheter uppdateras regelbundet.

+ Många trevliga funktioner.

+ Sidan går snabbt att ladda.

Det finns väldigt många andra forum som har spamforum, + att utan spamforumet/lekhörnan skulle det troligen mer spam på andra trådar.

 

Alla forum som har officiella spamforum/lekhörnor får ett minus från mig. Tycker att det ofta drar ned standarden på forumet. Vill man spamma så borde man skapa inofficiella spam(eller lek)grupp/klubb istället. Bara mitt åsikt.

 

I min mening ska ett forum inte ha spamhörnor och liknande (forum med lek-/spamhörnor, kom igen!). Spam ska bestraffas. Men nu då jag tänker på det du skriver och plus lite annat som jag läst här på forumet så kanske jag kan ändra min uppfattning om spamforum på just fuska.se, sajten består ju ändå till en viss del av ungar som inte har kommit in i moget ålder.

 

Men egentligen är jag ganska splittrad då det kommer till detta punkt. Jag har bara varit här en kort tid och har då fått en uppfattning om att forumet är så pass seriöst så att speciella subforum för lekar och spam inte skulle behövas. Men jag kanske har fel?

Redigerat av Hitsugaya
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det blir 5/10 från mig.

Motivering (endast mina åsikter):

 

- Väldigt få fusk att välja mellan.

- Väldig få recensioner att läsa.

- Lekhörnan. Man ska inte ha lekhörnor/spamhörnor i ett forum. Off topic-trådar borde

hållas på MSN eller liknande.

- Designen är allt annat än snygg. (kanske nästan snygg då, men det räknas inte) :P

- Vissa ord som en viss [forumhost] är filtrerade, trots att man inte skriver dessa i syfte som bryter mot regler.

 

+ Aktivt forum med många trevliga medlemmar ser det ut som.

+ Spelnyheter uppdateras regelbundet.

+ Många trevliga funktioner.

+ Sidan går snabbt att ladda.

 

Det finns väldigt många andra forum som har spamforum, + att utan spamforumet/lekhörnan skulle det troligen mer spam på andra trådar.

 

Alla forum som har officiella spamforum/lekhörnor får ett minus från mig. Tycker att det ofta drar ned standarden på forumet. Vill man spamma så borde man skapa inofficiella spam(eller lek)grupp/klubb istället. Bara mitt åsikt.

 

I min mening ska ett forum inte ha spamhörnor och liknande (forum med lek-/spamhörnor, kom igen!). Spam ska bestraffas. Men nu då jag tänker på det du skriver och plus lite annat som jag läst här på forumet så kanske jag kan ändra min uppfattning om spamforum på just fuska.se, sajten består ju ändå till en viss del av ungar som inte har kommit in i moget ålder.

 

Men egentligen är jag ganska splittrad då det kommer till detta punkt. Jag har bara varit här en kort tid och har då fått en uppfattning om att forumet är så pass seriöst så att speciella subforum för lekar och spam inte skulle behövas. Men jag kanske har fel?

 

Jo, men man uppfinner ju efter ens behov säger man ju.

 

Spamforumet/Lekhörnan gjordes för att få bort all spam från de mer seriösa forum. Om det inte hade funnits så hade du nog flippat ur totalt på alla spammare som isåfall skulle spamma i kanske det här forumet!

 

Man gjorde en liten sidekick som håller borta alla spammare och forumlekar från de seriösa diskussionerna. Jag tycker att det är genialiskt, hur ska man annars få bort spammarna? Leta upp varenda liten spammare på hela fuska.se och banna dem? Det vore ett enormt slöseri med tid!

 

Dessutom så slipper du ju lida av spammare osv, när de har ett eget forum, så sluta klaga! :pinch:

 

/ Pineapple ^_^

Redigerat av Pineapple
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Röstade en 1a! Det går att bli medlem så j*vla lätt på denna sida så 10åringar som inte ens vet vad ett forum är typ skriver massa skit typ överallt tex i pc delen som är ett ända stort kaos mestadels. Diskussionerna håller låg nivå. Moderatorerna orkar jag inte ens nämna eftersom det är under den sämsta nivå som finns. Oseriöst.se är f*n fuskas mellannamn.

Det har blivit sämre med åren.

När jag blev medlem här 2005 i februari så var det ett Okej forum nu är det mest skräp.(Ny användare, den andra blev bannad)

 

Fuska kanske skulle bli bättre och seriösare om det var svårare att bli medlem dvs att du fick svara på x antal frågor som kräver lite av ansökaren för att bli medlem. Givetvis måste man ha rätt på alla frågor.

 

 

Fett WORD annars på Cyper! :rambo:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...