kimen Skrivet 10 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2008 (redigerat) Hej, har nu under de senaste timmarna arbetat med en webside design, jag hade tänkt göra en simpel, men endå snygg hemsida, och resultatet blev det jag hade hoppats på, men jag vill endå ha andras synpunkter också. Designen kan ni hitta på: http://data.fuskbugg.se/skalman01/ultimata...enFROSTNOVA.jpg Den är gjord för en CS 1.6 klan, och tänk på: Jag ville ha den väldigt simpel. Jag blev själv väldigt glad över att jag tycker att jag har fått till färgerna i denna design, men det är bara vad jag tycker. Nu ska jag sluta skriva, så ni får komma med synpunkter om hur ni tycker att jag ska förbättra den här designen. Let the flamefest begin! EDIT: Har precis uppdaterat designen, och kommit fram med en ny version som ni finner: http://data.fuskbugg.se/skalman01/ultimata...nFROSTNOVA2.jpg Vet faktiskt inte riktigt vilken av versionerna jag själv föredrar, den andra blev ljus (kanske lite för ljus) och den andra är lite för blå om man säger så. Men jaja, ge synpunkter på den här också. :) Redigerat 11 Januari 2008 av kimen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animal Skrivet 11 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2008 Till att börja med så tycker jag att sidan är jätte snygg, simpel och clean. Men vad är det med formen? Det är ju hur litet som helst? Ser inte så bra ut... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimen Skrivet 11 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2008 paw: Gjorde den liten för att det inte skulle bli så mycket plats över i navigationfältet. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animal Skrivet 11 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2008 Du kan göra större texter och centrera dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Njugen Skrivet 11 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2008 Hej, har nu under de senaste timmarna arbetat med en webside design, jag hade tänkt göra en simpel, men endå snygg hemsida, och resultatet blev det jag hade hoppats på, men jag vill endå ha andras synpunkter också. Designen kan ni hitta på: http://data.fuskbugg.se/skalman01/ultimata...enFROSTNOVA.jpg Den är gjord för en CS 1.6 klan, och tänk på: Jag ville ha den väldigt simpel. Jag blev själv väldigt glad över att jag tycker att jag har fått till färgerna i denna design, men det är bara vad jag tycker. Nu ska jag sluta skriva, så ni får komma med synpunkter om hur ni tycker att jag ska förbättra den här designen. Let the flamefest begin! Ser rätt trevligt ut. Dock gillar jag inte bakgrunden, den är för mörk och passar inte in, men en lite ljusare variant av blått kanske? Sedan tycker jag inte heller att bakgrundsfärgenpå nyhetsrubriken passar in, fixa det. Ändra också bakgrundsfärgen på innehållboxen (där du har din innehåll) till vit (testa i alla fall). Förövrigt ser den som sagt trevligt ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 11 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2008 Mina ögon går i kors av den randiga bakgrunden. Nått enfärgat vore bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimen Skrivet 11 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2008 Mina ögon går i kors av den randiga bakgrunden. Nått enfärgat vore bäst. Ska ändra i nästa version. :) Ser rätt trevligt ut. Dock gillar jag inte bakgrunden, den är för mörk och passar inte in, men en lite ljusare variant av blått kanske? Sedan tycker jag inte heller att bakgrundsfärgenpå nyhetsrubriken passar in, fixa det. Ändra också bakgrundsfärgen på innehållboxen (där du har din innehåll) till vit (testa i alla fall). Förövrigt ser den som sagt trevligt ut. Jag hade innehållsrutan vit först, men det blev väldigt skarpt för ögonen (ont i ögonen) och tänkte på att en liten ljusare betoning utav blått skulle bli mildare, vilket jag iofs tyckte att det blev. Men jag kan testa att ändra till någon annan färg i nästa version, jag kommer lägga till en edit i topicen. Och det med nyhetsrubriken, har du några förslag? Jag fick nämligen ett hjärnsläpp just vid den punkten. :) Tack för alla fina kommentarer, och synpunkter. Det hjälper mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.