Hoppa till innehåll

Ps3


Svampen2
 Dela

Rekommendera inlägg

håller med ps3 må vara litte dyr men pris värd må den vara tänk ha som vanlig b-r och kan användas som en vanlig ps typ man kan va inne på internet gratis (det kn wii med men endå) jag tycker att ps3 var ett bra vall det var svin kul att spela f1 var Kimi reakunen (världs mästaren och han kommer från finland :D som min farmor och farfar och pappa)

 

 

men om du har ett ps3 så borde du hålla med men om du inte har ett ps3 köp det då sälj dina gamla spel te.x x-box på bloget eller nåt sånt det är värkligen pris värt

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 43
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Suck. Ännu en fanboy-tråd. Ta reda på fakta innan ni skriker om att PS3 är dyr. Den är billig eftersom den har blu-ray och massa annat dem proppat in i konsollen. Men prismässigt om man jämför med dem andra konsollerna är den dyr, men det har sina anledningar.

Wii=Dålig prestanda, mycket billigare att skapa.

Xbox 360=2 år gammalt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hur dyr e ps3 egentligen?

 

ska du köpa wii måste du köpa ett gäng tillbehör, ett nytt set kontroller till wii ligger på runt 700kr. för varje grej som gör wii häftig innebär det en kostnad som är riktigt hög, ta zappern, svärdet etc etc, ska man orka lira wii måste man nästan ha dessa saker annars blir det nog lite tradigt. det gör den konsolen minst lika dyr. sen kan den inte ens spela dvd filmer, vad ska man med den till?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

asså jag tycker att ps3 e lite dyrt men de e ju för br och att dom har ju ingen konkurans men jag fick ett för 4000 med en kontroll och typ fem br filmer å det var ju inte så dyrt ;)

Haha, vad snackar du om? PS3 får ju stenhård konkurrens från både Xbox 360 och Nintendo Wii. Vad jag har hört har det sålt ganska dåligt. Önsketänkande från din sida?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ps3 har ett normalpris för vad en sån grej ska kosta.

Tänk dig en modern bil som kostar 30 000 och en annan modern bil som kostar 100 000, vilken väljer du om du vill ha den bästa bilen? Antagligen väljer du den för 100 000, för den är bättre.

Tänk dig samma jämförelse som bilen fast om PS3.

En bil har du full nytta av och har väldigt mycket inredning, precis som ps3, väldigt mycket funktioner.

 

Sony gick ju back med 2000 kr förut när de tillverkade PS3, för all hårdvara kostade mer än vad de tänk sig priset (runt 6000 kr ville de ha den på). Sen så blev det billigare för dom att tillverka PS3 så de kunde sälja den för runt 5000 kr och nu går Sony inte längre i back med 2000 kr (egentligen skulle 60GB-versionen på PS3 kosta 8000 kr). Tack vara 40GB-versionen så landade PS3 på banan igen.

Redigerat av bladefinor
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...