Kallekalas Skrivet 14 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2008 Hej :D Jag har gjort en hemsida, fast problemet är att ja inte vet hur man lägger upp den :S Jag vet typ inget ting om något om det, så snälla berätta grundligt hur man gör, de ska vara gratis förståss :) Jag har sidan i en mapp som heter "hemsidan" ^^ tack i förhand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MoveMe Skrivet 14 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2008 Freewebs.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 14 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2008 110mb.com säger jag. Förmodligen den bästa gratis hosten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
robink93 Skrivet 15 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2008 Du kan få lägga upp den på mitt webhost :D Max 50mb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kallekalas Skrivet 15 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2008 -.-' Jag vet ju inte hur man laddar upp och sånt. freewebs.com hjälper ju mkt? Hur laddar man upp mappar tex? de går ju typ inte på freewebs Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Njugen Skrivet 15 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2008 (redigerat) -.-' Jag vet ju inte hur man laddar upp och sånt. freewebs.com hjälper ju mkt? Hur laddar man upp mappar tex? de går ju typ inte på freewebs Du väljer ett webbhost som du ska ladda upp din sida på. Mina kollegor här ovan har redan postat fina webbhostar som du kan använda dig av. I de flesta fall så kan du ladda upp din sida via webbläsaren (vanligen via ett fält där det står "bläddra", välj fil och "ladda upp"). Det du inte kan ladda upp är t.ex. mappar, dom måste du skapa i själva webbhosten på din filemanager (filhanteringsida eller liknande). Ett annat sätt att ladda upp sidor på är via FTP-klienter, kolla då att din webbhost stödjer detta och att du vet hur man använder dessa klienter. Redigerat 15 Januari 2008 av Hitsugaya Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MoveMe Skrivet 15 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2008 -.-' Jag vet ju inte hur man laddar upp och sånt. freewebs.com hjälper ju mkt? Hur laddar man upp mappar tex? de går ju typ inte på freewebs Du väljer ett webbhost som du ska ladda upp din sida på. Mina kollegor här ovan har redan postat fina webbhostar som du kan använda dig av. I de flesta fall så kan du ladda upp din sida via webbläsaren (vanligen via ett fält där det står "bläddra", välj fil och "ladda upp"). Det du inte kan ladda upp är t.ex. mappar, dom måste du skapa i själva webbhosten på din filemanager (filhanteringsida eller liknande). Ett annat sätt att ladda upp sidor på är via FTP-klienter, kolla då att din webbhost stödjer detta och att du vet hur man använder dessa klienter. 20 FM på att han inte förstod det där ;) (Förstår man inte "freewebs.com" så borde man inte få ha en hemsida) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.