Hoppa till innehåll

Ladda Up En Hemsida?


Kallekalas
 Dela

Rekommendera inlägg

-.-'

Jag vet ju inte hur man laddar upp och sånt.

freewebs.com hjälper ju mkt?

Hur laddar man upp mappar tex? de går ju typ inte på freewebs

Du väljer ett webbhost som du ska ladda upp din sida på. Mina kollegor här ovan har redan postat fina webbhostar som du kan använda dig av.

 

I de flesta fall så kan du ladda upp din sida via webbläsaren (vanligen via ett fält där det står "bläddra", välj fil och "ladda upp"). Det du inte kan ladda upp är t.ex. mappar, dom måste du skapa i själva webbhosten på din filemanager (filhanteringsida eller liknande).

 

Ett annat sätt att ladda upp sidor på är via FTP-klienter, kolla då att din webbhost stödjer detta och att du vet hur man använder dessa klienter.

Redigerat av Hitsugaya
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

-.-'

Jag vet ju inte hur man laddar upp och sånt.

freewebs.com hjälper ju mkt?

Hur laddar man upp mappar tex? de går ju typ inte på freewebs

Du väljer ett webbhost som du ska ladda upp din sida på. Mina kollegor här ovan har redan postat fina webbhostar som du kan använda dig av.

 

I de flesta fall så kan du ladda upp din sida via webbläsaren (vanligen via ett fält där det står "bläddra", välj fil och "ladda upp"). Det du inte kan ladda upp är t.ex. mappar, dom måste du skapa i själva webbhosten på din filemanager (filhanteringsida eller liknande).

 

Ett annat sätt att ladda upp sidor på är via FTP-klienter, kolla då att din webbhost stödjer detta och att du vet hur man använder dessa klienter.

 

20 FM på att han inte förstod det där ;)

(Förstår man inte "freewebs.com" så borde man inte få ha en hemsida)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...