Hoppa till innehåll

Super Mario Galaxy


MrJesper
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag har hört att det ska vara ett roligt spel. Jag har köpte det. Väntar bara på leverans. slut på lagret.

Jag har oxå hört att det var roligt men det var det ej!! (fast jag kanske är ensam om att tycka det)

 

Du är den enda människan på jorden om att tycka det :( .

 

:D Tjoho jag är väldigt speciell. jag är den enda människan som tycker det är tråkigt. :D

 

När jag var på skolan ville en klasskompis att jag skulle vara med han då så jag att jag inte ville, då sa han att han hade Wii och smg och då sa jag orka smg är världens tråkigaste spel.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 49
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Att Super Mario Galaxy är ett bra spel kommer man inte ifrån. Spelet vann ju t.ex. FZ's lista på årets spel. SMG befann sig då framför spel som Crysis, Call of Duty 4: Modern Warfare, Bioshock, Portal, Team Fortress 2 och World in Conflict. Alltså måste det finnas någonting som är bra med spelet. :rolleyes: Sen skulle det vara trevligt om du motiverade vad som är dåligt, och inte bara skrev en massa strunt som att det var "världens tråkigaste spel". Tycker du det har du uppenbarligen spelat alldeles för lite för att kunna uttala dig i frågan.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Att Super Mario Galaxy är ett bra spel kommer man inte ifrån. Spelet vann ju t.ex. FZ's lista på årets spel. SMG befann sig då framför spel som Crysis, Call of Duty 4: Modern Warfare, Bioshock, Portal, Team Fortress 2 och World in Conflict. Alltså måste det finnas någonting som är bra med spelet. :rolleyes: Sen skulle det vara trevligt om du motiverade vad som är dåligt, och inte bara skrev en massa strunt som att det var "världens tråkigaste spel". Tycker du det har du uppenbarligen spelat alldeles för lite för att kunna uttala dig i frågan.

Det vann game of the year hos gametrailers.com också

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

asså... jag tyckte heller inte om det så mycket, men det beror nog på att jag spelat supermario när jag var 2 år (roligt att trycka på en knapp så att en gubbe hoppa :P ) men det är bara det att det inte har så "mycket" nytt mer en att man kan skuta kristaller, att man kan lite nya tekniker och att man kan springa runt i cirklar ( och egenskaper att få vissa vuxna att bli illamående och t.o.m spy) men det var ju lite underhållande men det kan också bero på att jag inte palla köra efter att jag kommit till en ny... vad det än nu räcknas när man klarat en boss (browser jr. om ni undrar).

Redigerat av knipan64
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om man bara har spelat SMG i bara 1 timme kan man inte säga att det e tråkigt!!

första gången jag spelade det, spelade jag det i 1 timme och tyckte det var super tråkigt.

Sen spela jag i 1 timme till och plötsligt blev det världens roligaste spel!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...