Hoppa till innehåll

Fality's Forum

Fality

Rekommendera inlägg

Jättesnyggt skin! :D Sidan skulle få 10/10, MEN: det är ett I n v i s i o n F r e e forum, så därför får den 0 poäng! Ledsen, tyvärr, komigen när du har gjort ett mer eget forum, typ phpBB eller IPB eller nått liknande.

Men skinet får 10 poäng iaf! :)

Redigerat av Katt
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Okej, öppnade nyss forumet efter nästan två års downtime. Satte upp en ny skön skin också.

http://creativestyles.sytes.net

Jag vill gärna att ni motiverar era svar så jag lättare kan förstå vad som är fel/fult/whatever.

Wow, jätte snyggt!

Men kan du länka gammla skinnet så man har något att gemföra med? Såg att ni hade typ över 4k members, bra jobb!

Gör det något om man reggar sig? Förmodar att det är runt GFX, Photoshop området?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fint jobbat.

Dock borde du byta eller uppgradera, 1.3 har diverse säkerhetshål, och jag misstänker att folk som hittar sidan gärna vill hacka, då den har jävligt många medlemmar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja Fality... Det där var inte dumt. Inte dumt alls. Bra jobbat, finns inget att klaga på!

Se nu till att sidan kommer på fötter igen!

Jättesnyggt skin! :D Sidan skulle få 10/10, MEN: det är ett I n v i s i o n F r e e forum, så därför får den 0 poäng! Ledsen, tyvärr, komigen när du har gjort ett mer eget forum, typ phpBB eller IPB eller nått liknande.

Vad är det för fel med ett IF-forum? IF och IPB är ju samma sak, har samma funktioner osv. IPB är krångligare att installera, medan IF går på några sekunder. Ska man ha ett proffsig forum utan några fåniga tillägg som man inte behöver så är det IF man ska använda. IPB kan man fast installera om man vill ha idiotfunktioner som "Affären", "Arcade" osv.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja Fality... Det där var inte dumt. Inte dumt alls. Bra jobbat, finns inget att klaga på!

Se nu till att sidan kommer på fötter igen!

Vad är det för fel med ett IF-forum? IF och IPB är ju samma sak, har samma funktioner osv. IPB är krångligare att installera, medan IF går på några sekunder. Ska man ha ett proffsig forum utan några fåniga tillägg som man inte behöver så är det IF man ska använda. IPB kan man fast installera om man vill ha idiotfunktioner som "Affären", "Arcade" osv.

Ett IPB är liksom mer "eget", om man säger så... Man har full kontroll över forumet, man kan ha egna baners osv... IF är nästan lite fusk enligt mig.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jättesnyggt skin! biggrin.gif Sidan skulle få 10/10, MEN: det är ett I n v i s i o n F r e e forum, så därför får den 0 poäng! Ledsen, tyvärr, komigen när du har gjort ett mer eget forum, typ phpBB eller IPB eller nått liknande.

Men skinet får 10 poäng iaf!

IF har en jävligt schysst community, men jag har faktiskt tänkt att flytta över forumet till IPB om det går, vilket jag har hört att det gör.

Wow, jätte snyggt!

Men kan du länka gammla skinnet så man har något att gemföra med? Såg att ni hade typ över 4k members, bra jobb!

Gör det något om man reggar sig? Förmodar att det är runt GFX, Photoshop området?

http://s9.reklam.com/hrs_zbcscs

reklam = invision-free utan -

Vi fokuserar på PS/Skins/GFX. Sedan kan man lära sig mkt om man inte är så bra.

Fint jobbat.

Dock borde du byta eller uppgradera, 1.3 har diverse säkerhetshål, och jag misstänker att folk som hittar sidan gärna vill hacka, då den har jävligt många medlemmar.

Jao.. :(

Förövrigt ska jag försöka release 2 nya skins som ser ut så här:

http://sixpop.com/images/file/11075414.jpg

http://i12.tinypic.com/82y5hli.jpg

Tar gärna emot kommentarer för de också. :)

Redigerat av Fality
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...