Fality Skrivet 16 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2008 (redigerat) ...... Redigerat 6 November 2008 av Fality Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 16 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2008 (redigerat) Jättesnyggt skin! :D Sidan skulle få 10/10, MEN: det är ett I n v i s i o n F r e e forum, så därför får den 0 poäng! Ledsen, tyvärr, komigen när du har gjort ett mer eget forum, typ phpBB eller IPB eller nått liknande. Men skinet får 10 poäng iaf! :) Redigerat 16 Januari 2008 av Katt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animal Skrivet 16 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2008 Okej, öppnade nyss forumet efter nästan två års downtime. Satte upp en ny skön skin också. http://creativestyles.sytes.net Jag vill gärna att ni motiverar era svar så jag lättare kan förstå vad som är fel/fult/whatever. Wow, jätte snyggt! Men kan du länka gammla skinnet så man har något att gemföra med? Såg att ni hade typ över 4k members, bra jobb! Gör det något om man reggar sig? Förmodar att det är runt GFX, Photoshop området? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Poison Skrivet 16 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2008 Fint jobbat. Dock borde du byta eller uppgradera, 1.3 har diverse säkerhetshål, och jag misstänker att folk som hittar sidan gärna vill hacka, då den har jävligt många medlemmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Njugen Skrivet 17 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2008 Ja Fality... Det där var inte dumt. Inte dumt alls. Bra jobbat, finns inget att klaga på! Se nu till att sidan kommer på fötter igen! Jättesnyggt skin! :D Sidan skulle få 10/10, MEN: det är ett I n v i s i o n F r e e forum, så därför får den 0 poäng! Ledsen, tyvärr, komigen när du har gjort ett mer eget forum, typ phpBB eller IPB eller nått liknande. Men skinet får 10 poäng iaf! :) Vad är det för fel med ett IF-forum? IF och IPB är ju samma sak, har samma funktioner osv. IPB är krångligare att installera, medan IF går på några sekunder. Ska man ha ett proffsig forum utan några fåniga tillägg som man inte behöver så är det IF man ska använda. IPB kan man fast installera om man vill ha idiotfunktioner som "Affären", "Arcade" osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dicecursor Skrivet 17 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2008 Okej, öppnade nyss forumet efter nästan två års downtime. Satte upp en ny skön skin också. http://creativestyles.sytes.net Jag vill gärna att ni motiverar era svar så jag lättare kan förstå vad som är fel/fult/whatever. Supercolt! :cool: Och bra jobbat :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 17 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2008 Ja Fality... Det där var inte dumt. Inte dumt alls. Bra jobbat, finns inget att klaga på! Se nu till att sidan kommer på fötter igen! Jättesnyggt skin! :D Sidan skulle få 10/10, MEN: det är ett I n v i s i o n F r e e forum, så därför får den 0 poäng! Ledsen, tyvärr, komigen när du har gjort ett mer eget forum, typ phpBB eller IPB eller nått liknande. Men skinet får 10 poäng iaf! :) Vad är det för fel med ett IF-forum? IF och IPB är ju samma sak, har samma funktioner osv. IPB är krångligare att installera, medan IF går på några sekunder. Ska man ha ett proffsig forum utan några fåniga tillägg som man inte behöver så är det IF man ska använda. IPB kan man fast installera om man vill ha idiotfunktioner som "Affären", "Arcade" osv. Ett IPB är liksom mer "eget", om man säger så... Man har full kontroll över forumet, man kan ha egna baners osv... IF är nästan lite fusk enligt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 17 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2008 (redigerat) Jättesnyggt skin! biggrin.gif Sidan skulle få 10/10, MEN: det är ett I n v i s i o n F r e e forum, så därför får den 0 poäng! Ledsen, tyvärr, komigen när du har gjort ett mer eget forum, typ phpBB eller IPB eller nått liknande. Men skinet får 10 poäng iaf! IF har en jävligt schysst community, men jag har faktiskt tänkt att flytta över forumet till IPB om det går, vilket jag har hört att det gör. Wow, jätte snyggt! Men kan du länka gammla skinnet så man har något att gemföra med? Såg att ni hade typ över 4k members, bra jobb! Gör det något om man reggar sig? Förmodar att det är runt GFX, Photoshop området? http://s9.reklam.com/hrs_zbcscs reklam = invision-free utan - Vi fokuserar på PS/Skins/GFX. Sedan kan man lära sig mkt om man inte är så bra. Fint jobbat. Dock borde du byta eller uppgradera, 1.3 har diverse säkerhetshål, och jag misstänker att folk som hittar sidan gärna vill hacka, då den har jävligt många medlemmar. Jao.. :( Förövrigt ska jag försöka release 2 nya skins som ser ut så här: http://sixpop.com/images/file/11075414.jpg http://i12.tinypic.com/82y5hli.jpg Tar gärna emot kommentarer för de också. :) Redigerat 17 Januari 2008 av Fality Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animal Skrivet 18 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2008 Översta var jätte snyggt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst UAP Skrivet 18 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2008 Båda dom nya var snygga men gillar den översta mer :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 21 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2008 http://sixpop.com/images/file/44043065.jpg :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 21 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2008 Gillade det röda :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.