Ytterman Skrivet 13 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2004 Mitt är helt stört.. Nån annan som har problem just nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slumpen Skrivet 13 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2004 ja mitt är cp.-..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wolwerine Skrivet 13 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2004 (redigerat) Tja, jag är leet! B) Redigerat 15 Mars 2009 av FuskKatten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 13 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2004 Mitt är helt koko! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ytterman Skrivet 13 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2004 Ja, det är bara 3 stycken inne på min lista, och jag har väääldigt många kan jag säga.. Men mitt funkade nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ytterman Skrivet 13 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2004 Prova med att göra såhär: Avaktivera automatisk identifiering av inställningar i webbläsaren. Om du använder Internet Explorer gör du det genom att klicka på Internet Explorers Verktyg-meny, Internet-alternativ, fliken Anslutningar. Klicka på knappen LAN-inställningar och avmarkera kryssrutan Automatisk identifiering av inställningar. Även om den redan är avkryssad, kryssa för och kryssa av en gång och tryck sen OK. Det funkade för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 13 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2004 Jag ska kolla mitt... NÄ, det är likadant! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wolwerine Skrivet 13 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2004 Det verkar som om mitt är helt dött, det du beskrev funkade inte för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimen Skrivet 13 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2004 Det står typ är du säker på att du är ansluten till 08xxark anslutningen nåt sånt :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 13 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2004 Mitt funkade inte nu precis men jag är onlie nu! Min syrras funkar perfekt hela tiden men min är död ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 13 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2004 Nu funkar mitt igen som tur är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 13 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2004 Prova koppla ifrån dig internet och koppla upp dig så funkar det nog! För mig gör det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.