ThaEgg Skrivet 17 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2008 (redigerat) Hej! När jag försöker visa 3D grafik i ett spel så börjar hela skämen flimmra. Såhär ser Warcraft 3 ut: wc3.bmp Dett gör det ganska svårt att spela. Det ser likadant ut på alla 3D spel jag försöker spela. :( mitt grafik kort är: NVIDIA GeForce 6200. Det är 128 mb 3DGrafikort. Jag har alla dom senaste drivrutinerna till det grafikortet, men det ser ändå ut som kamelskit. Kan någon hjälpa mig att fixa detta proble?? EDIT: glömde skriva, den som hjälper mig får 250 FM!!! Redigerat 18 Januari 2008 av ThaEgg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 48893 Skrivet 18 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2008 Och det har funkat förr eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 18 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2008 www.nvidia.com och ladda ner nya drivrutiner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaEgg Skrivet 18 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2008 Och det har funkat förr eller?Nope. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 18 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2008 Installera om Direct X eller spelet och se om det hjälper. Kan vara skadade filer. Eller så mår inte ditt grafikkort bra kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TecWizard Skrivet 18 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2008 Jag tror att grafik kortet överhetar, men pröva att installera om drivrutinerna som dom andra har sakt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 18 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2008 Om grafikkortet blir överhettat så där snabbt borde problemet kvarstå om man stänger av spelet/programmet. Gör det det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TecWizard Skrivet 18 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2008 Om grafikkortet blir överhettat så där snabbt borde problemet kvarstå om man stänger av spelet/programmet. Gör det det?Jag hade det problemet innan med filmrande bild och det slutade flimra när man stängde av eftersom windows inte krävde lika mycket medans det fortfarande var varmt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banthafooder Skrivet 18 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2008 Artefakter ftw bare. Prova grafikkortet i en annan data och om samma sak uppstår där äre trasigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaEgg Skrivet 18 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2008 Jag har prövat allt som ni har skrivit här (Utom att sätta in den i en annan dator) , jag har tillochmed installerat om windows :( Men det funkar fortfarande inte. Har ni några andra idér? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.