Desu Skrivet 19 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2008 Ja hur gör jag? Dessutom tycker jag att gränsen på 12 kb är dåligt. Dom jag gör blir i alla fall över 35 kb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andersffs Skrivet 19 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2008 Ja hur gör jag? Dessutom tycker jag att gränsen på 12 kb är dåligt. Dom jag gör blir i alla fall över 35 kb. Om du arbetar is adobe program så tar du "save as web device" eller nå liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TecWizard Skrivet 19 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2008 Photoshop --> File --> Save for Webb & Device.. Eller tryck Alt+Shift+Ctrl+S i Photoshop och väl vilka inställningar som passar bäst ex. jepg tar mindre plats än png. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 19 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2008 jpeg KAN ta mindre plats än png. Men jag tycker att png oftare blir mindre. Enda gången jpeg är bra är när det är foton. Är det få färger kan gif vara bra med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 20 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2008 Oki tack för svaren. Och ja jag använder photoshop för det rockar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 20 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2008 Nico's guide http://www.niclas.olofhson.com/guider/phot.../komprimera.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garderobsapa Skrivet 22 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2008 varför ska du komprimera en bild till 12kb? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TecWizard Skrivet 22 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2008 varför ska du komprimera en bild till 12kb?Annars kan man inte använda bilden som avatar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garderobsapa Skrivet 22 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2008 ah,juste har ett program på datorn där man kan komprimera bilder har jag för mig //på skolan nu :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.