Hoppa till innehåll

Super Mario Tcg


Anonymiserad

Rekommendera inlägg

Jag och min kompis kom på att man kunde göra om pokemon TCG till Super Mario TCG, så vi gjorde ett. Samma regler som pokemon tcg, fast inga utvecklingar. Powerkort istället för energikort.

 

Jag bifogar NES starter pack, en lek(30 kort) med några damage counters, och ett a4 med 5 baksidor (skriv ut de 6 gånger och du har de 30 som behövs).

 

Ligger på en wordfil, eftersom att det var lättast att mäta ut rätt storlek för korten då.

 

Here we go!

 

EDIT: Kan ni inte pokemons regler, kan jag förklara lite enkelt.

MarioTCG.zip

Redigerat av DaDiBoM
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 månader senare...
Gäst EDOBEM

Om jag ska vara ärlig så suger spelet.(Har laddat ner och kollat igenom)

1. Det är bara 5 olika "gubbar"

2. Mario & Lugi suger så alla andra gubbar tar dom lätt och åt andra hållet äger bowser ut alla.

Bara vad jag tyckte ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Men det är ju tänkt att du ska ha en lek och någon annan en annan lek. Har du aldrig sett skillnaderna i andra kortspel? Plus att 30 är minimum. Och vad spelar det för roll, det är gratis, och det är inte någon som har lagt flera timmar på korten.

 

Edit: Du sa att det bara var 5... Det var ju fem sidor med kort på! Det var väl minst 10.

Redigerat av DaDiBoM
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vad elaka ni var då. Han har spenderat tid på korten och så säger ni idiotiska saker. Det ända problemet med korten är att han publicerade det på en spelsida, som inte är intresserade av kortlekar men tv-spel. Men det är ju ändå inte nödvändigt att vara så j*vla dumma. <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...