Anonymiserad Skrivet 19 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2008 (redigerat) Jag och min kompis kom på att man kunde göra om pokemon TCG till Super Mario TCG, så vi gjorde ett. Samma regler som pokemon tcg, fast inga utvecklingar. Powerkort istället för energikort. Jag bifogar NES starter pack, en lek(30 kort) med några damage counters, och ett a4 med 5 baksidor (skriv ut de 6 gånger och du har de 30 som behövs). Ligger på en wordfil, eftersom att det var lättast att mäta ut rätt storlek för korten då. Here we go! EDIT: Kan ni inte pokemons regler, kan jag förklara lite enkelt. MarioTCG.zip Redigerat 11 April 2008 av DaDiBoM Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anonymiserad Skrivet 19 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 April 2008 Ingen intresserad? Jaja... Och om någon skulle hitta den här posten, så har man mellan 30 - 70 kort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 19 April 2008 Rapport Dela Skrivet 19 April 2008 Om jag ska vara ärlig så suger spelet.(Har laddat ner och kollat igenom) 1. Det är bara 5 olika "gubbar" 2. Mario & Lugi suger så alla andra gubbar tar dom lätt och åt andra hållet äger bowser ut alla. Bara vad jag tyckte ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anonymiserad Skrivet 20 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 20 April 2008 (redigerat) Men det är ju tänkt att du ska ha en lek och någon annan en annan lek. Har du aldrig sett skillnaderna i andra kortspel? Plus att 30 är minimum. Och vad spelar det för roll, det är gratis, och det är inte någon som har lagt flera timmar på korten. Edit: Du sa att det bara var 5... Det var ju fem sidor med kort på! Det var väl minst 10. Redigerat 20 April 2008 av DaDiBoM Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 20 April 2008 Rapport Dela Skrivet 20 April 2008 de sög,, Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 20 April 2008 Rapport Dela Skrivet 20 April 2008 Ska man skriva ut det och spela? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 20 April 2008 Rapport Dela Skrivet 20 April 2008 (redigerat) 10 kort är ju också skitmycke. ._. Redigerat 20 April 2008 av Trips Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 20 April 2008 Rapport Dela Skrivet 20 April 2008 Asså, skaffa ett liv! Pokémonkort är nog så tråkiga, vad är då inte SuperMario kort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XXL Skrivet 22 April 2008 Rapport Dela Skrivet 22 April 2008 Asså, skaffa ett liv! Pokémonkort är nog så tråkiga, vad är då inte SuperMario kort?Ännu tråkigare ;: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ganer95 Skrivet 22 April 2008 Rapport Dela Skrivet 22 April 2008 tihihihihihihihihihihihi! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anonymiserad Skrivet 25 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 April 2008 Men då skiter jag väl i den här förbannade tråden. Ska aldrig mer visa mina grejer för er. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xavio Skrivet 25 April 2008 Rapport Dela Skrivet 25 April 2008 Vad elaka ni var då. Han har spenderat tid på korten och så säger ni idiotiska saker. Det ända problemet med korten är att han publicerade det på en spelsida, som inte är intresserade av kortlekar men tv-spel. Men det är ju ändå inte nödvändigt att vara så j*vla dumma. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.