htf456345 Skrivet 19 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2008 Yo! Är det någon som spelar team fortress 2? :) har nämligen inte sett så många som snackar om det spelet här på fuska. spelar du det så adda mig på steam: "DANNE_HV" det har trots allt mer metascore än cs:source! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrTast Skrivet 19 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2008 Jag har det :D . Jag fick det idag så jag är lite noobig, men iallafall, jag heter Silent Fart ( :P ) där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 19 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2008 spelar ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 20 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2008 Ja, det äger. :P Adda mig, Kazhuu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 20 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2008 Jag spelar ganska mycket. Jag är jävligt bra, bara så ni vet. ^^ Spy och Sniper ftw! Jag brukar köra på servern "[GU] JRB No Respawn" eller något liknande. 32 spelare + No respawn + Lazytown = Skitkul. Jag kallas "Smexy", ni hittar mig antagligen överst på statslistan. ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 20 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2008 händer väll att man lirar lite då och då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 20 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2008 Jag spelar ganska mycket. Jag är jävligt bra, bara så ni vet. ^^ Spy och Sniper ftw! Jag brukar köra på servern "[GU] JRB No Respawn" eller något liknande. 32 spelare + No respawn + Lazytown = Skitkul. Jag kallas "Smexy", ni hittar mig antagligen överst på statslistan. ;D *host*skryt*host* xD Men Snipers är fega ._. Särskilt på 2fort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GripenII Skrivet 20 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2008 Jag spelar ochså!Ni ser mig nog ofta på dm_duel_v1/2 och 2fort.Oftats på insta spawn :P Heter -QA-Gripen2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 20 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2008 Jag spelar ganska mycket. Jag är jävligt bra, bara så ni vet. ^^ Spy och Sniper ftw! Jag brukar köra på servern "[GU] JRB No Respawn" eller något liknande. 32 spelare + No respawn + Lazytown = Skitkul. Jag kallas "Smexy", ni hittar mig antagligen överst på statslistan. ;D *host*skryt*host* xD Men Snipers är fega ._. Särskilt på 2fort. Vadå!? Jag kan väl för f*n inte hjälpa att jag är sjukt bra. Jag är ej feg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 20 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2008 (redigerat) Jag spelar ganska mycket. Jag är jävligt bra, bara så ni vet. ^^ Spy och Sniper ftw! Jag brukar köra på servern "[GU] JRB No Respawn" eller något liknande. 32 spelare + No respawn + Lazytown = Skitkul. Jag kallas "Smexy", ni hittar mig antagligen överst på statslistan. ;D *host*skryt*host* xD Men Snipers är fega ._. Särskilt på 2fort. Vadå!? Jag kan väl för f*n inte hjälpa att jag är sjukt bra. Jag är ej feg. Alla snipers står ju och campar och går till ett säkert ställe när nån pekar på en :o Man ska vara aggresiv xD Redigerat 20 Januari 2008 av Odet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 20 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2008 Fortfarande inte jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
htf456345 Skrivet 21 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2008 Jag spelar ganska mycket. Jag är jävligt bra, bara så ni vet. ^^ Spy och Sniper ftw! Jag brukar köra på servern "[GU] JRB No Respawn" eller något liknande. 32 spelare + No respawn + Lazytown = Skitkul. Jag kallas "Smexy", ni hittar mig antagligen överst på statslistan. ;Dhaha skryt lagom. tur att spy och snipers är fegisar då ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.