ThemasteR32 Skrivet 20 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2008 (redigerat) Hej. undrar lite on vad (HOST) är kan nån säga vad (HOST) är :mellow: Redigerat 21 Januari 2008 av epaaj Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 21 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2008 Antar att du menar engelskans "host" som betyder "värd" på svenska. Som "host" räknas ofta en server. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viikiie Skrivet 21 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2008 (redigerat) Typ i warcraft, so om man har lagt upp en serv för andra blir man host. Min far har dåck blockat rättigheterna till hostning... :/ Redigerat 21 Januari 2008 av Viikiie Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThemasteR32 Skrivet 21 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2008 ok. men ex. om nån frågar (vilken host). vad ska man säga då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 21 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2008 Vad exakt pratar vi om nu? Det bör vara den server du är ansluten till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThemasteR32 Skrivet 22 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2008 men asso jag spela halo o nån fråga (vilken host) men på engelska. men då fata jag 0. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MoveMe Skrivet 22 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2008 men asso jag spela halo o nån fråga (vilken host) men på engelska. men då fata jag 0. MEN VAD SA EPAAJ PRECIS?! HOST BETYDER SERVER, DÅ MÅSTE DE VÄL FRÅGA VILKEN SERVER, ELLER HUR?! Det räcker inte bara att skriva inlägg, du måste läsa inlägg också om du vill ha svar -_'- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 22 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2008 Host står för hoster som är den personen som lägger upp en server helt rätt och slätt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaitan Skrivet 22 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2008 När någon frågar host så menar de antagligen vilken ip (ex 127.0.0.1) eller vilket dnsnamn (mittnamn.gratis.se) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThemasteR32 Skrivet 23 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2008 (redigerat) ok. Thanks guys ;) Redigerat 23 Januari 2008 av wildwolf Antog att det skulle står "guys" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.