Gäst Rickardinjo Skrivet 20 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2008 Luras inte på runescape. Det var en 11:årig pojke som lurade en 16:åring (orkar inte förklara hur...) och 16 åringen komm hem till 11:åringen och skärde av huvudet o hängde det i taket!!!... :( :cry: :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 20 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2008 Om du inte orkar förklara varför då starta en tråd? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrTast Skrivet 20 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2008 Har du någon källa eller något för jag tror inte på dej. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 21 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2008 Luras inte på runescape. Det var en 11:årig pojke som lurade en 16:åring (orkar inte förklara hur...) och 16 åringen komm hem till 11:åringen och skärde av huvudet o hängde det i taket!!!... :( :cry: :blink: Det måste vara mycket unikt, det är bara ett spel och 16:åringen måste ha haft någon grov psykisk störning/sjukdom. Dessutom, hur skulle han kunna spåra honom? Nej, detta är troligen skitsnack och jag vill se en källa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TecWizard Skrivet 21 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2008 Det hade varit bra med en källa till en sådan historia. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 21 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2008 Det var i almänt forumet för ett tag sedan! Här är länken.. http://www.fuska.se/forum/index.php?showto...l=Brasilien+död VARNING!!!! STARKA BILDER!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 21 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2008 Det var i almänt forumet för ett tag sedan! Här är länken.. http://www.fuska.se/forum/index.php?showto...l=Brasilien+död VARNING!!!! STARKA BILDER!! Nej, det där är absolut inte samma sak som han berättar om. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 21 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2008 Det var i almänt forumet för ett tag sedan! Här är länken.. http://www.fuska.se/forum/index.php?showto...l=Brasilien+död VARNING!!!! STARKA BILDER!! kan du läsa? det står att det är om tibia, och vad pratar vi om? jo vi pratar om runescape-_- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 22 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2008 Dennas tråd skapare, kan ha skrivit fel, han kanske menade tibia.. Men men, dom dära bilderna fick min mage att vändas ut å in... Att man gör sånt angående ett spel är extremt oroväckande. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 22 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2008 Dennas tråd skapare, kan ha skrivit fel, han kanske menade tibia.. Men men, dom dära bilderna fick min mage att vändas ut å in... Att man gör sånt angående ett spel är extremt oroväckande. Nej, han kan inte ha skrivit fel, om han gjorde det så har han missuppfattat historian grovt också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 22 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2008 Jag berättade historian för honom för jag känner han IRL. Jag sa att det var antingen Runescape eller Tibia! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheOracle Skrivet 22 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2008 Asså stakars pojke. Stackarn *Gråter* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg