Hoppa till innehåll

Sluta Klaga På Dom Som Är På Fuska.se Och Skriver Fel Etc.


Median

Rekommendera inlägg

Hej.

 

Nu är jag blivit less på att folk ska gå och skriva i en tråd för att bara säga "Learn2speakenglish" eller "Du kan inte ens skriva, så varför ska jag tro dig ffs!" och nedsätter dem som om dom vore en grupp människor som inte är värd att vara på våran "nivå", ni kan också skriva att t.ex. "Han är inte 17! Han måste vara nån 10årig kid som inte lärt sig skriva!!"

 

Har ni ens tänkt på att dessa kan ha sjukdomar som försvagar deras förmåga att skriva rätt? Vi kan ta dyslexi som ett exempel, som både *** och *** har. Och jag har hört flera säga saker om dom, bara för att dom inte kan skriva korrekt som alla vi andra!? Ska vi då börja hata dom!? Har tillochmed sett en grupp startad av Poison som heter "Hata ****" eller nåt liknande, dom hade tillochmed ändrat deras hemsida där ett tag till en massa text om ***. Och då, tycker jag verkligen man har sjunkigt lågt.

... har jag inte (som tur är) sett något sånt här hända för han, men har hört flera klaga på han för hans skrivsätt.

 

Om vi nu ska ta ***, som har Asbergers(Stavning?) Syndrom, har jag sett många som nedsatt honom för att han gillar Pokemon i 21 åldern! Vissa säger också att han är i 10-12 års åldern också. Han har förklarat flera gånger om Asbergers Syndrom men ingen verkar lyssna!

 

Jag säger bara, skäms på er som försämrar dessa folks tillvaro på fuska.se. Dom kanske redan har det svårt i riktiga livet? Tänk på det.

 

 

Och om nån av er har blivit förolämpade av det här, så ber jag om ursäkt. Jag tyckte att det här bara var nödvändigt.

 

Tack för att ni tog er tid att läsa.

 

/Odet.

Redigerat av Odet
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 74
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Måste säga att man inte behöver nån sjukdom för att gilla pokémon i vilken ålders som helst. Sen kanske folk stör sej på feanor för mer saker än hans stavning. Bara för det är det inte rätt att kränka/mobba någon. Bättre att vara normal och inte bry sej.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja men seriöst så skriver 50% av alla på fuska som krator. Har svårt att tro på att 50% har dyslexi osv. De som har det får ju dock ta skiten av att "vanligt" folk inte kan skriva utan att man måste gissa sig till vad det står.

Vanligt folk? Vad defenierar du som vanligt folk? Folk som är sämre än dig?..

Eller du kanske är vanlig i.o.m att du skrev "krator" istället för "krattor".

 

Själv tycker jag att folk som klagar på andra personer som skriver dåligt, alltså inte kan grammatiken i ett språk och tycker att de av någon orsak är mindre "värda" på internet. De flesta på fuska.se lär ju spela WoW så jag tar ett exempel därifrån. Tänk er Kungen ifall han skulle ha dyselexi men inte våga säga det av någon orsak. Menar ni då att han skulle vara dålig på att spela? Nördigt exempel, jo visst.. men ändå?

 

Tråden är ju lätt värd lite klister. Ifall nu warren Boffaroffe klistrar det här så skulle det vara ganska ironsikt ändå.. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

du får inte min klisterröst, tycker att iden med inlägget är korkat, håller med bantha. man ska inte behöva gissa sig till vad det står i inlägg som nån 10 åring har skrivit. antingen lär dem sig skriva normalt eller så får dem ta skiten.

Man behöver inte bli förbannad skit i det bara eller skriv ett trevligt inlägg där du fårgar ifall dem kanske kan kolla igenom inlägget och få det mer läsbart. Det hjälper inte att vara otrevlig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...