fishmaster Skrivet 29 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2008 jag skiter i felstavningar, det jag stör mig på är När Folk Alltid Har Stor Bokstav Till Varje Ord eller stavar "eller" som "lr" och såklart namn med stora och små bokstäver (FiShMasTeR!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 6 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2008 Håller med, onödigt att tracka andra även om man stör sig lite ibland. Men så länge det är bra stavning i Fusk, Recensioner och Nyheter så är jag nöjd :). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MoveMe Skrivet 6 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2008 Själv tycker jag lite annorlunda än de flesta andra. Jag tycker att förkortningar som Ir osv är helt okej, men vanliga fel i grammatik som 'de och dem' fel, o istället för å eller liten bokstav istället för stor. INNAN ni börjar fylla er med hat att ta ut på mig så notera att jag oftast håller detta för mig själv, jag går liksom inte och skriver enorma klagoinlägg till folk som stavar fel, och oftast klagar jag inte alls. Har hänt dock att jag tipsat vissa personer och påpekat deras skrivfel, men då har det varit med goda avsikter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.