Gäst lordifan Skrivet 22 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2008 Jag vill lägga in en musikspelare på min hemsida och lite andra avancerade grejer finns det nån hemsida där man kan se hur man gör musikspelare och annat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 22 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2008 Heter inte HTML utan Php / ASP, kan inte så mycket om kodning men skulle inte förvåna mig ifall asp för bättre för musik? Bara tror det av någon orsak. Anyway, checka google.. "learn php" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
g1zm0 Skrivet 22 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2008 Tror jag har sett något om hur man har en musikspelare i html men jag kommer inte ihåg vart jag såg det men kolla upp det på google sök på t.ex music player in html eller nått sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaitan Skrivet 22 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2008 Eh? Kan du specifiera frågan mer detaljrikt? Vill du se en sida med en musikfil som spelas upp? <embed src="minlåt.mp3" autostart="true" loop="true"></embed> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst lordifan Skrivet 23 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2008 Nej jag har en hemsida som jag vill lägga in en musikspelare på? Använder man php för att göra så dem kan bli medlem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Njugen Skrivet 23 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2008 Nej jag har en hemsida som jag vill lägga in en musikspelare på? Använder man php för att göra så dem kan bli medlem? Definiera "musikspelare", är det en sådan som ska låta besökaren välja en låt från en lista som denne vill lyssna på? Eller ska musikspelaren spela enbart en låt? Ifall den enbart ska spela en låt så har Shaitan redan postat lösningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst lordifan Skrivet 23 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2008 Nej hade tänkt att dem kunde lyssna på lite olika låtar tex dem kan välja bland 10-20? Kan man blanda html och php? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaitan Skrivet 23 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2008 Nej hade tänkt att dem kunde lyssna på lite olika låtar tex dem kan välja bland 10-20? Kan man blanda html och php? Du kan, men behöver absolut inte. HTML är det enda du behöver. Prova spara min kodsnutt som test.htm och kolla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst lordifan Skrivet 23 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2008 Testade din tog låt och sånt när den väl har kommit upp på hemsidan så kom det upp nån ruta:"Instickningsprogrammet hittades men ett fel hittades i det" vet du vad felet är? Letar för fullt på google men har inte hittat nåt om nån musikspelare.. jo en sida men den var för stor och så kunde man inte lägga in låtar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jolin154 Skrivet 23 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2008 (redigerat) Nej jag har en hemsida som jag vill lägga in en musikspelare på? Använder man php för att göra så dem kan bli medlem? Kolla in min hemsida elr vad för hemsida e dt Besök min hemsida låten Redigerat 23 Januari 2008 av jolin154 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 24 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2008 Testade din tog låt och sånt när den väl har kommit upp på hemsidan så kom det upp nån ruta:"Instickningsprogrammet hittades men ett fel hittades i det" vet du vad felet är? Vad använder du för webbläsare? Vad stod det att det var för fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 25 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2008 Nej hade tänkt att dem kunde lyssna på lite olika låtar tex dem kan välja bland 10-20? Kan man blanda html och php? Alternativet finns ju också att lära sig Flash som jag åtminstone inte tror är lika komplicerat som php. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.