SMASHBROS Skrivet 22 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2008 Hej,jag undrar hur man kan komma upp i lvl snabbare. Jag frågar för att jag spelar spelet så sällan och så är jag ganska dålig spelare när det gäller xp. Om du undrar så är jag Night Elf, Druid på lvl 18. Snälla kan nån säga ett tips. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karokikiri Skrivet 22 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2008 questa gå inctase...döda! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 22 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2008 vad är en inctase och hur kan jag gå en? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 22 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2008 Han menar att du ska gå och questa eller gå en instance. Instance är ställen du kan gå till tillsammans med oftast en 5mansgrupp, för att döda monster, bossar och få bättre grejer. Den du bör gå till i din lvl är Deadmines som ligger i Westfall. Fixar du hela instansen så borde du få runt 50% xp tills lästa level. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 23 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2008 Han menar att du ska gå och questa eller gå en instance. Instance är ställen du kan gå till tillsammans med oftast en 5mansgrupp, för att döda monster, bossar och få bättre grejer. Den du bör gå till i din lvl är Deadmines som ligger i Westfall. Fixar du hela instansen så borde du få runt 50% xp tills lästa level.ümg .. 50%..tänk man e level 1 och går in? nånon bra är också i stormwind .. som är hård bevakad och du måste vara i Raid + level 15... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SMASHBROS Skrivet 23 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2008 Tack att ni säger det där med instance ska testa det nästa gång jag spelar. :) :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animal Skrivet 23 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2008 Han menar att du ska gå och questa eller gå en instance. Instance är ställen du kan gå till tillsammans med oftast en 5mansgrupp, för att döda monster, bossar och få bättre grejer. Den du bör gå till i din lvl är Deadmines som ligger i Westfall. Fixar du hela instansen så borde du få runt 50% xp tills lästa level.ümg .. 50%..tänk man e level 1 och går in? nånon bra är också i stormwind .. som är hård bevakad och du måste vara i Raid + level 15... Man måste vara lvl 10 för att komma in till Deadmines men jag förstår vad du menar. Och även. Om man gör deadmines på lvl 18 så får man inte 50% snarare kanske 30-40%... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 23 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2008 Han menar att du ska gå och questa eller gå en instance. Instance är ställen du kan gå till tillsammans med oftast en 5mansgrupp, för att döda monster, bossar och få bättre grejer. Den du bör gå till i din lvl är Deadmines som ligger i Westfall. Fixar du hela instansen så borde du få runt 50% xp tills lästa level.ümg .. 50%..tänk man e level 1 och går in? nånon bra är också i stormwind .. som är hård bevakad och du måste vara i Raid + level 15... Raid? Man kan inte gå in i en vanlig instance om man är i raidgroup. Raid är en grupp av 2-40 pers och används till raid instances. Group är en normal grupp av 1-5 personer som man går 5-mans med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 23 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2008 Man kan visst gå in i vanliga instancer om man har raid group, tex raida DM går ju, fast det går inte att klara några instance-questes om man är i en raid group. Om du vill levla riktigt snabbt, då ska du inte göra instances. Då ska man questa / grinda. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 23 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2008 (redigerat) Man kan visst gå in i vanliga instancer om man har raid group, tex raida DM går ju, fast det går inte att klara några instance-questes om man är i en raid group. Om du vill levla riktigt snabbt, då ska du inte göra instances. Då ska man questa / grinda. Nej? Det kommer stå att instancen är fullHar inte testat.. men om man skulle kunna 40-manna vilken instance somhelst är det ju sjukt Redigerat 23 Januari 2008 av Hivee Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 24 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2008 Man kan visst gå in i vanliga instancer om man har raid group, tex raida DM går ju, fast det går inte att klara några instance-questes om man är i en raid group. Om du vill levla riktigt snabbt, då ska du inte göra instances. Då ska man questa / grinda. Nej? Det kommer stå att instancen är fullHar inte testat.. men om man skulle kunna 40-manna vilken instance somhelst är det ju sjukt Jo, det går. http://youtube.com/results?search_query=De...p;search=Search Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 24 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2008 Han menar att du ska gå och questa eller gå en instance. Instance är ställen du kan gå till tillsammans med oftast en 5mansgrupp, för att döda monster, bossar och få bättre grejer. Den du bör gå till i din lvl är Deadmines som ligger i Westfall. Fixar du hela instansen så borde du få runt 50% xp tills lästa level.ümg .. 50%..tänk man e level 1 och går in? nånon bra är också i stormwind .. som är hård bevakad och du måste vara i Raid + level 15... Här hänger vi med? :o Den heter Stormwind Stockade, man måste vara level 24-25 för att klara den med 5 man! Men du är kanske Horde? Då blir det lite mer problem. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg