klister92 Skrivet 26 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2008 Vilket är ditt favorit ps3 spel? mitt är nog motorstorm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 26 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2008 Har bara motorstorm så jag säger motorstorm,det är faktiskt jävligt kul fast det blir svårt när man kommit långt. längtar till IV Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 27 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2008 Har bara spelat Ratchet And Clank, och det ägde, GH3 är väl likadant på PS3 som på PS2?, har bara spelat det på PS2, men Ratchet And Clank tror jag kommer bli mitt favorit spel. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 28 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2008 Gillar alla mina spel, fast GH3 är nog favoriten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaff Skrivet 28 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2008 Call of Duty 4 ofc. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bladefinor Skrivet 30 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2008 1. Call of Duty 4: Modern Warface 2. Need for Speed: ProStreet 3. Skate Förmodligen kommer "Battlefield: Bad Company" hamna på första plats när den har release :) Man kan ju för F*N spränga allting! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaff Skrivet 31 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2008 1. Call of Duty 4: Modern Warface 2. Need for Speed: ProStreet 3. Skate Förmodligen kommer "Battlefield: Bad Company" hamna på första plats när den har release :) Man kan ju för F*N spränga allting! :P w0rd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BLITZFREEDOME Skrivet 7 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2008 Har bara NFS Pro Street och uncharted så det blir Uncharted... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 7 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2008 Min är nog NBA Street HomeCourt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImbazFuhrer Skrivet 7 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2008 Turok RROOOARRR!!!!!!!! Dino hunter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandflygaren Skrivet 8 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2008 Hmm... För tillfället är det nog Warhawk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
chaingang54 Skrivet 8 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2008 Mitt är SKATE och Smackdown vs Raw 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.