Hallinaren Skrivet 26 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2008 Kontakta på steam : Hedbeg2 vi kör antigen 5on5 eller kör vi 6on6 eller kör vi 7on7 För att det varierar med spelarna , vissa kan liksom inte, !!!! B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cleaned Skrivet 26 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2008 Eller så skaffar du IRC och går in på #pcw @qnet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Opert666 Skrivet 27 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2008 Eller så skaffar du IRC och går in på #pcw @qnet Eller så kan man vara här inne och fråga också ?Du behöver inte klandra ner han, bara för att han frågar något. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 27 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2008 (redigerat) 7on7? Aldrig hört talas om det. Men som #2 sa, irc är det bästa och snabbaste sättet för bra PCW;er. Finns vad jag vet : 2on2 3on3 5on5 Redigerat 27 Januari 2008 av NossLoad Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 27 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2008 Lite svårt att skaffa IRC, eftersom IRC är ett protokoll. Men du kan alltid skaffa ett IRC-program. Så som mIRC, Irssi, X-chat. Med mera. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Black Shadow Skrivet 27 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2008 Kan jag gå in på mirc #pwc @qnet och därigenom organisera ett pcw ? sen undrar jag, de som isf är inne där hur pass bra är de? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 27 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2008 (redigerat) Quakenet tips: Läs quakenets regler innan du gör något annat: http://quakenet.org/faq/faq.php?c=136&f=213#213 <- står på engelska. Men hoppas du förstår lite vad som inte får skrivas på quakenet. Folk i #pcw kanalen: Det är allt mellan himmel och jord. Du kan ju t.ex söka så här: 2on2 våran server, var bra 2on2 eran server, var noobs 2on2 | våran | medel skillade mIRC: Om du nu laddat ned mIRC, så måste du göra massa inställningar med. Name: asadadad Email: ident@x nick: Dittnick nick2: Dittalternativnick sen skriver du /server -m irc.quakenet.org -j #pcw När du anslutit mot quakenet, kommer du joina pcw automatiskt. Och så kan du sedan söka där. Och om någon känner sig träffad så kommer dom skriva privat till dig. Du kommer alltså få upp en liten ruta åt vänster där det blinkar rött/grönt. Redigerat 27 Januari 2008 av Desajn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cleaned Skrivet 28 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2008 Eller så skaffar du IRC och går in på #pcw @qnet Eller så kan man vara här inne och fråga också ?Du behöver inte klandra ner han, bara för att han frågar något. Klandra, vet du vad det är. Jag sa ett annat alternativ, du min vän borde konca dig mer på Svensk lektionera. Och det är ju 1% att han får en seriös Practice Clan War här på fuska.se Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg