negR Skrivet 9 Mars 2008 Rapport Skrivet 9 Mars 2008 GameCube har så många bra spel... Men i singelplayer är det nog Resident Evil 4, Multi antingen Donkey Konga, SSBM eller James Bond: Nightfire.
Hedman Skrivet 10 Mars 2008 Rapport Skrivet 10 Mars 2008 Just nu är det Final Fantasy, det är grymt kul. chrystal chronicels är väll det enda till GC? jag tyckte inte att det spelet var lika bra som dom vanliga. Joo det är det, menade det för att det var det enda Final Fantasyt till GC.Men jag har inte kört "Orginalen" nån gång så det är mycket möjligt att dom är roligare.
Arako Skrivet 11 Mars 2008 Rapport Skrivet 11 Mars 2008 Just nu är det Final Fantasy, det är grymt kul. chrystal chronicels är väll det enda till GC? jag tyckte inte att det spelet var lika bra som dom vanliga. Joo det är det, menade det för att det var det enda Final Fantasyt till GC.Men jag har inte kört "Orginalen" nån gång så det är mycket möjligt att dom är roligare. Du borde testa dom andra. Tycker att det knappt är någon story i GC spelet.
Hedman Skrivet 11 Mars 2008 Rapport Skrivet 11 Mars 2008 Just nu är det Final Fantasy, det är grymt kul. chrystal chronicels är väll det enda till GC? jag tyckte inte att det spelet var lika bra som dom vanliga. Joo det är det, menade det för att det var det enda Final Fantasyt till GC. Men jag har inte kört "Orginalen" nån gång så det är mycket möjligt att dom är roligare. Du borde testa dom andra. Tycker att det knappt är någon story i GC spelet. Jo, ska köpa Final Fantasy XIII till PS3 någon månad efter att det kommit ut.
Tingle Skrivet 20 Mars 2008 Rapport Skrivet 20 Mars 2008 Resident Evil Zero eller Remaken på Resident Evil är det nog.
Rekommendera inlägg