Senestor Skrivet 9 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 Mitt me :D :D :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 9 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 GameCube har så många bra spel... Men i singelplayer är det nog Resident Evil 4, Multi antingen Donkey Konga, SSBM eller James Bond: Nightfire. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 10 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2008 Just nu är det Final Fantasy, det är grymt kul. chrystal chronicels är väll det enda till GC? jag tyckte inte att det spelet var lika bra som dom vanliga. Joo det är det, menade det för att det var det enda Final Fantasyt till GC.Men jag har inte kört "Orginalen" nån gång så det är mycket möjligt att dom är roligare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 11 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2008 Just nu är det Final Fantasy, det är grymt kul. chrystal chronicels är väll det enda till GC? jag tyckte inte att det spelet var lika bra som dom vanliga. Joo det är det, menade det för att det var det enda Final Fantasyt till GC.Men jag har inte kört "Orginalen" nån gång så det är mycket möjligt att dom är roligare. Du borde testa dom andra. Tycker att det knappt är någon story i GC spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 11 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2008 Just nu är det Final Fantasy, det är grymt kul. chrystal chronicels är väll det enda till GC? jag tyckte inte att det spelet var lika bra som dom vanliga. Joo det är det, menade det för att det var det enda Final Fantasyt till GC. Men jag har inte kört "Orginalen" nån gång så det är mycket möjligt att dom är roligare. Du borde testa dom andra. Tycker att det knappt är någon story i GC spelet. Jo, ska köpa Final Fantasy XIII till PS3 någon månad efter att det kommit ut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 13 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2008 wind waker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fuskgalning Skrivet 15 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2008 Vet ej, SSBM kanske. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morre92 Skrivet 15 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2008 Mitt e nog Mario kart :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sormann Skrivet 16 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2008 Paper Mario lätt ! :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tingle Skrivet 20 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2008 Resident Evil Zero eller Remaken på Resident Evil är det nog. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GlassApan Skrivet 21 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2008 Zelda TP Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sunhawk Skrivet 22 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2008 Resident Evil-serien Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg