själv tror jag flipp
Flipp: SKITBRA!
Flopp: DÅLIGT!
För att den grymma grafiken , och dom bra:h sakerna i den!
själv tror jag flipp
Flipp: SKITBRA!
Flopp: DÅLIGT!
För att den grymma grafiken , och dom bra:h sakerna i den!
Jag tror det bli en Flopp, för att den är så dyr.
flipp
om de får ner priset
Flipp såklart,enda floppen är väl priset ;)
Flopp
Jag tror att Xbox 360 kommer så högst upp på listan i Sverige och Europa.
Dessutom kommer Sony Entertainment fortsätta tillverka PS2 fram till 2010...
flipp för den är bra =) en aning dyr bara
Flipp!Vissa säger att det är för dyrt, och det tycker jag med men tänk bara på hur bra grafik det är
Jag har provat Motorstorm och tycker det är skitcoolt!Men det är ju ett av dom första spelen som kommer tänk på dom senare spelen... :student:
Flopp. Det ser inte ljust ut nu när Devil May Cry också kommer till 360 :/
Undra om de tappar fler spel till 360:n
En Flopp, för att den kostar så mycket.
F.L.O.P.P
Garanterat en flopp. PS3 var mer än ett år senare än Xbox 360 så 360 har hunnit få ett okej spelutbud. Sedan har också Xbox många trogna spelare, Xbox live, Halo 3 osv.
Wii kommer också sälja mer så fort Nintendo får ut nog med konsoller på marknaden. Jag tror allt börjat stabilisera sig. Många familjer väljer också Wii pga att det är en familjekonsoll. 3+ till 18+ kan tycka det är roligt. Wii är också billigt till skillnad från PS3.
men det har ju ps3 också..
Flipp. Visst PS3:an kommer ligga i botten nu innan priset sjunker och fler spel skaffas fram. Men så fort som sådant händer så är det stor chans att PS3:an vinner "Next Gen kriget".
Flopp, alldeles för dyr.
FLIPP enligt mig är den billig
Den har bra grafik blue ray spelare, inbyggd WIFI , HOME och många bra spel som motorstorm resistance fall of man
Med tanke på att en blue ray spelare är värd 11000 och PS3 kostar ca 6500 så är den ganska billig
FLIPP, ps3 priset kommer att sjunka och för alla som gillar att resa kan man köpa den för 300 euro i japan (2.7k kr)
FLIPP.
Den har mkt mer möjligheter än xbox360 och wii.
Den kommer att ta allas hjärtan till hösten :D
↗ till inläggetFLIPP enligt mig är den billig
Den har bra grafik blue ray spelare, inbyggd WIFI , HOME och många bra spel som motorstorm resistance fall of man
Med tanke på att en blue ray spelare är värd 11000 och PS3 kostar ca 6500 så är den ganska billig
Han vet vad han snackar om. Den är billig. Men tanke på att den också är en blue ray spelare.
FLIPP
↗ till inläggetDessutom kommer Sony Entertainment fortsätta tillverka PS2 fram till 2010...
jaså? vart har du hört det?
Blu-Rayspelare för ca 6500 + massa annat är väldigt billigt... Men alla tycker ju den är så himla dyr ändå, så det blir nog en flopp. Åtminstone jämfört med Wii och tresextin.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in