↗ till inläggetdet är skillnad, jag är inte en svenska lärare som skriver allt exakt rätt, men man ser iaf vad jag skriver och behöver inte sitta och klia sig i huvudet med ett lexikon för att försöka fattade vad jag skriver
Ofta det är så viktigt för dig att läsa andras inlägg och att även förstå inläggen. Vadå gissa sig till vad det står, vet INGEN överhuvudtaget, inte äns de med dyselexi behöver man gissa sig till vad de står. Btw, tycker du det är rätt att mobba folk? Ska de mobbade bara ta skiten, eller?
Khazar, jag tror det är jobbigare att skriva och klaga, om inte annat blir det än att bara skita i det. Ingen tvingar dig att varken läsa eller umgås / bli vän med någon person. Det är lika dumt att fortsätta läsa sådanna inlägg du stör dig på, som jag antar att du gör som de som börjar lipa på idol auditions för de trodde de var fett bra men bara egentligen var skit.
[EDIT]
Sorry, loosade mycket av min poäng i detta inlägg men kan säkert nu rätta till det. Jag sa att man inte är tvungen att bry dig om en sådan person som du inte tycker om, inte vill umgås etc, ni fattar. Men jag gjorde det själv, jag störde mig på ditt inlägg men skrev ändå. MEN, jag gjorde det för att disskutera och för att markera min sida.