Ska prova det om jag skaffar en iPod/iPhone
Ska prova det om jag skaffar en iPod/iPhone
Men blire inte allt för trögt att spela? han sa väll 3fps?
Cool, synd att jag inte har iPod/iPhone, WOW eller XP PC
↗ till inläggetJo, men det beror inte på att iPoden är dålig, det är styrkan i det trådlösa nätverket tror jag, det funkar ju fortfarande, tänk bara om din skola har trådlöst nätverk^^Men blire inte allt för trögt att spela? han sa väll 3fps?
Ändå fett ändå fett.. när kommer runescape? XD
Hm...nu kan wow nördarna spela wow i skolan också :P.
↗ till inläggetdet funkar till runescape, grejen programmet gör är att den använder ipoden som PC skärm+mus+tangentbord, alla spel funkar altsåÄndå fett ändå fett.. när kommer runescape? XD
Coolt! :D fast pallar inte ha en ipodtouch/iphone längre.. vanlig mobiltelefon ist :P
↗ till inlägget↗ till inläggetJo, men det beror inte på att iPoden är dålig, det är styrkan i det trådlösa nätverket tror jag, det funkar ju fortfarande, tänk bara om din skola har trådlöst nätverk^^Men blire inte allt för trögt att spela? han sa väll 3fps?
... rent otroligt att den ens kan starta spelet.. varför skulle den låga fpsen bero på internetet..
↗ till inlägget↗ till inläggetMen blire inte allt för trögt att spela? han sa väll 3fps?
Jo, men det beror inte på att iPoden är dålig, det är styrkan i det trådlösa nätverket tror jag, det funkar ju fortfarande, tänk bara om din skola har trådlöst nätverk^^
... rent otroligt att den ens kan starta spelet.. varför skulle den låga fpsen bero på internetet..
det skrev jag tidigare och det säger dom i filmen, man använder ipoden som skärm bara, det är inte den som genererar grafiken. och därmed funkar alla PC-spel på den
↗ till inlägget↗ till inläggetMen blire inte allt för trögt att spela? han sa väll 3fps?
Jo, men det beror inte på att iPoden är dålig, det är styrkan i det trådlösa nätverket tror jag, det funkar ju fortfarande, tänk bara om din skola har trådlöst nätverk^^
det skrev jag tidigare och det säger dom i filmen, man använder ipoden som skärm bara, det är inte den som genererar grafiken. och därmed funkar alla PC-spel på den
Så jag kan köra crysis också, eller har jag fattat fel.
Min iPod Touch anländer om en vecka, måste absolut testas då. Isåfall borde ju Crysis också funka, eller?
Ja ni kan spela Crysis på iPoden och jag ska inte behöva förklara en gång till varför
Man kan ju köpa en sån mina laptop eee eller va dem nu heter. Fast dåligt med hdd mest en surf dator.
↗ till inläggetJo det borde finnas nåt sånt här program till datorer också, kort sagt att fjärrstyra sin dator från sin Eee, så att man får crysis på den^^Man kan ju köpa en sån mina laptop eee eller va dem nu heter. Fast dåligt med hdd mest en surf dator.
3fps är sjukt för lite ;D
Kan ju tänka mig att PvPa med sin iphone! :medieval:
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in