💬
Logga in
Fuska.se

Spela World Of Warcraft Och Andra Spel På Din Ipod!

15 svar · startad

Nivå 16 · Legendfuskare
Trådstartare #1

Ska prova det om jag skaffar en iPod/iPhone

Senast ändrad:

Men blire inte allt för trögt att spela? han sa väll 3fps?

Cool, synd att jag inte har iPod/iPhone, WOW eller XP PC

Nivå 16 · Legendfuskare
Trådstartare #4
↗ till inlägget

Jo, men det beror inte på att iPoden är dålig, det är styrkan i det trådlösa nätverket tror jag, det funkar ju fortfarande, tänk bara om din skola har trådlöst nätverk^^
Nivå 5 · Fuskare

Ändå fett ändå fett.. när kommer runescape? XD

Nivå 6 · Fuskare

Hm...nu kan wow nördarna spela wow i skolan också :P.

Nivå 16 · Legendfuskare
Trådstartare #7
↗ till inlägget

Ändå fett ändå fett.. när kommer runescape? XD

det funkar till runescape, grejen programmet gör är att den använder ipoden som PC skärm+mus+tangentbord, alla spel funkar altså

Senast ändrad:

Nivå 5 · Fuskare

Coolt! :D fast pallar inte ha en ipodtouch/iphone längre.. vanlig mobiltelefon ist :P

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Jo, men det beror inte på att iPoden är dålig, det är styrkan i det trådlösa nätverket tror jag, det funkar ju fortfarande, tänk bara om din skola har trådlöst nätverk^^

... rent otroligt att den ens kan starta spelet.. varför skulle den låga fpsen bero på internetet..

Nivå 16 · Legendfuskare
Trådstartare #10
↗ till inlägget
↗ till inlägget

... rent otroligt att den ens kan starta spelet.. varför skulle den låga fpsen bero på internetet..

det skrev jag tidigare och det säger dom i filmen, man använder ipoden som skärm bara, det är inte den som genererar grafiken. och därmed funkar alla PC-spel på den

Senast ändrad:

↗ till inlägget
↗ till inlägget

det skrev jag tidigare och det säger dom i filmen, man använder ipoden som skärm bara, det är inte den som genererar grafiken. och därmed funkar alla PC-spel på den

Så jag kan köra crysis också, eller har jag fattat fel.

Nivå 8 · Veteranfuskare

Min iPod Touch anländer om en vecka, måste absolut testas då. Isåfall borde ju Crysis också funka, eller?

Senast ändrad:

Nivå 16 · Legendfuskare
Trådstartare #13

Ja ni kan spela Crysis på iPoden och jag ska inte behöva förklara en gång till varför

Nivå 5 · Fuskare

Man kan ju köpa en sån mina laptop eee eller va dem nu heter. Fast dåligt med hdd mest en surf dator.

11 Jan 2009
Nivå 16 · Legendfuskare
Trådstartare #15
↗ till inlägget

Man kan ju köpa en sån mina laptop eee eller va dem nu heter. Fast dåligt med hdd mest en surf dator.

Jo det borde finnas nåt sånt här program till datorer också, kort sagt att fjärrstyra sin dator från sin Eee, så att man får crysis på den^^
Nivå 10 · Veteranfuskare

3fps är sjukt för lite ;D

Kan ju tänka mig att PvPa med sin iphone! :medieval:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in