Halland->Varberg :) Bor i en liten stad utanför som heter Veddige. Ganska tråkigt iof, men man kan ha mycket skojj här om man är dum i huvet. Ingen polisstation :>
Vem Bor Vart?
↗ till inläggetNorrliden här. Du då?
Jag bor i Mönsterås <_< Alltså, inte i kalmar kommun, men i kalmar län. >.<
Allright :)
↗ till inläggetSamma här, Veddige ^^ samma klass ocksåHalland->Varberg :) Bor i en liten stad utanför som heter Veddige. Ganska tråkigt iof, men man kan ha mycket skojj här om man är dum i huvet. Ingen polisstation :>
Bor ingen närheten av trelleborg? :o
↗ till inläggetSkåne - The land of milk and honey!
Thumbs up :)
Småland > Jönköping Län > Jönköping > Månsarp > Bondstorpsvägen 6 (Y)
Universum > Vintergatan > Vårt Solsystem (Namn?) > Jorden > Europa > Skandinavien > Sverige > Götaland > Småland > Jönköpings län > Värnamo Kommun > Värnamo > Gröndal > Nunnegatan
yay
Norrland - Västerbotten - Umeå - Grisbacka
↗ till inläggetUniversum > Vintergatan > Vårt Solsystem (Namn?) > Jorden > Europa > Skandinavien > Sverige > Götaland > Småland > Jönköpings län > Värnamo Kommun > Värnamo > Gröndal > Nunnegatan
yay
Svara LITE mer utförligt, tack ._. *skämta*
Sundsvall>Dunderbyn
Norrland - Västerbotten - Skellefteå
↗ till inläggetÄntligen nån i västerbotten :PNorrland - Västerbotten - Skellefteå
Småland > Jönköpings Län > vetlanda :))))
Stockholm (FTW) - Tyresö.. :>
↗ till inläggetSmåland > Jönköpings Län > vetlanda :))))
(Y) Du bor 2 timmar från mig xD
Uppsala län>Enköping
Det är en liten stad som inte finns mycket att göra i!
↗ till inläggetHalland->Varberg :) Bor i en liten stad utanför som heter Veddige. Ganska tråkigt iof, men man kan ha mycket skojj här om man är dum i huvet. Ingen polisstation :>
SPELAR DU HANDBOLL?
Universum > Vintergatan > > Jorden > Europa > Skandinavien > Sverige > Götaland > Halland > Hallands län > Halmstad Kommun > Halmstad > Tylösand/Söndrum > Jens västers väg 6 > Mitt rum :'<
ÄR JAG DEN FÖRSTE? :'D MED DETTA COOLA SYSTEM?
↗ till inläggetNej, det är du inte.Värmland > Karlstad.
Är man den enda från Värmland på detta forum?
Värmland > Sunne