💬
Logga in
Fuska.se

Har Du Nån Gång Hamnat I Ett Slagsmål?

69 svar · startad

Trådstartare #1

Har du nån gång hamnat i ett slagsmål?

Berätta vad som hände.

För mig har de inte hänt nått fett slagsmål, men jag och en kille började bråka.

Jag puttade honom så han föll, han blev galen och slog mig i huvet.

Jag slog han i magen så han föll omkull sen sparkade jag honom, medans jag började gå så drog han mig i foten så jag slog hakan på asfalten. Medans jag låg ner sparkade jag honom i magen sen gick jag därifrån.

Hmhm, jag vet att de inte va snällt men de va självförsvar :D

Senast ändrad:

När man var liten så slogs man ju hela tiden men nu när man är äldre så är det nästan aldrig, slogs med en kille på fyllan, tyckte synd att jag var packad annars hade jag fått in han på sjukhuset.

6 Mar 2009
Trådstartare #3
↗ till inlägget

När man var liten så slogs man ju hela tiden men nu när man är äldre så är det nästan aldrig, slogs med en kille på fyllan, tyckte synd att jag var packad annars hade jag fått in han på sjukhuset.

Dricker du på fyllan när du är 15?
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Kan man göra något annat på fyllan -_- ?
Moderator

Ja, jag har hamnat i ett slagsmål. Då menar jag ett slagsmål, inte knuffar, bitchslaps dylikt. Utan då var det nävarna som skötte snacket. :)

Senast ändrad:

Nepp, no slagsmål. Men på hockeyplanen blir det slagsmål ..

jag hamnar i slagsmål hela tiden för några månader sen så starta jag ett slagsmål och nästan alla killar i fyran och några i femman slogs några treor var också med f*n vad mycket skäll vi fick av lärarna

Trådstartare #8
↗ till inlägget

jag hamnar i slagsmål hela tiden för några månader sen så starta jag ett slagsmål och nästan alla killar i fyran och några i femman slogs några treor var också med f*n vad mycket skäll vi fick av lärarna

Slår ni dom som är mindre än er :o

↗ till inlägget

Kan man göra något annat på fyllan -_- ?

Vet dina föräldrar om de? ;| :visslar:

Senast ändrad:

Var ett tag sen, men nu är det skämt-slagsmål varje dag.

Har sett på då folk slagits, men har aldrig varit med i ett.

det går inte en dag utan slagsmål i min skola, mest i min klass dårå. och det kanske inte är slagsmål bara mest enstaka slag från ett håll.kanske inte ens slag.

Folk vet inte hyffs och börjar ta nack grepp på folk, dunka dem i bröst korgen, gör tusen nålar,twistar bröstvårtorna, håller fast någon i ett hörn eller något.

Lärarna ser ju inte ett skit så det tas inte upp med föräldrarna eller nånting. Om kamerorna har filmat nått kollas inte heller för ingen fattar ju att det är mobbning/misshandel som pågår.

Man kan ju inte heller prata med någon, om saken tas upp ses man ju som störd och får ett slag i huvudet.

7 Mar 2009
Knark

En kille i 5an skrek efter mig att Frusciante var bög,

så jag slängde mig på honom och slog honom jävligt hårt. :angry:

13 Mar 2009

Är han inte det? (Skämta)

Inge allvarligt slagsmål, bara blivit ovän med klasskompisar.

Senast ändrad:

17 Mar 2009

Japp, i femman. Det roliga är att jag har blivit väldigt bra kompis med an av dem jag slogs mot. :)

Sen så är inte idioterna i skolan så värst glada på mig och min kompis (han som nämns ovan), och jag är 99% säker på att de inte vill gå ut 9:an utan att ha spöat skiten ur oss x). Det positiva är iallafall att de är svaga så in i h*lvete, det negativa att de är många mer än oss.

Hmm, mja.^^ Tre stycken tror jag, ett i sjuan och två i åttan. Första gången så försökte jag få två av mina polare att sluta, och då smällde han till mig. Men jag slog inte tillbaka :P Så det blev ju inte direkt nåt.

I åttan så var det en kille som slog min kompis i ansiktet på nåt konstigt sätt, då tog jag nacksving och började mosa slag i hans ansikte O.o

Sen var det i Fredags, då slogs jag mot en kille. Jag kastade en snöboll på honom och då kom han fram och fällde mig. Då slog jag honom i ansiktet så slog han tbx och jag deckade HAHAHA Sen fick man veta att han slagit mig typ 6 ggr i ansiktet efter det att jag har deckat. :P Om jag hade deckat nån hade jag inte slagit honom mer.

jag slåss inte för ja skulle bara få stryk :(

19 Mar 2009

Handbollsplanen EHEHEH, har dmapat loss rejält där och fått röda kort hit o dit ;3

I skolan har jag bara slagits mot Fillippo, en liten överklassnubbe som är 1½ huvud kortare än mig, är liten och tunn och jag är bastant och starkare. Han har bråkat medmig typ 6 gånger och så. 2 gånger har väl det blivit rätt allvarligt, men att han fick ta mesta stryken.

20 Mar 2009

Aboo broshan idag det blev sån fajt jag går i 4:an ochvi gängbråkade mot 5:an en kille som heter koffe kallar jag kaffe han blevså arg han tänkte komma och slå mig sen sa jag: dinj*vla svenne kom rå vill du ha bråk kom då jagvla h*ra.

Sen han börja lipa och hämta sina kopisar på mig och jag hämta alla blattar i min klass shitt maren vi misshandla svennarna totalt sen fick jag gå till rektorn och jag fejk leede och skratta hela tiden och svara inte så jag fick rktig problem ;:

↗ till inlägget

Aboo broshan idag det blev sån fajt jag går i 4:an ochvi gängbråkade mot 5:an en kille som heter koffe kallar jag kaffe han blevså arg han tänkte komma och slå mig sen sa jag: dinj*vla svenne kom rå vill du ha bråk kom då jagvla h*ra.

Sen han börja lipa och hämta sina kopisar på mig och jag hämta alla blattar i min klass shitt maren vi misshandla svennarna totalt sen fick jag gå till rektorn och jag fejk leede och skratta hela tiden och svara inte så jag fick rktig problem ;:

Cooling.

21 Mar 2009
Trådstartare #20
↗ till inlägget

Fattade ingenting av dedär, du stavar skit dåligt :rolleyes:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in