💬
Logga in
Fuska.se

Skolbus!

172 svar · startad

På vår skola finns det kök i vissa uppehållsrum (där man är mellan lektioner osv.) vi började frysa in vatten i kannor och annat och så spelade vi curling med dom skitstora iskuberna sen. När man e klar ere bara o lämna isen på golvet eller i soffan så får den ligga där och smälta. :)

Knark
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Släng upp en fisk i ventilationen och låt den ligga där.

eller i ett skåp.

för ingen lärare kommer misstänka skåpen i första hand och dom vill nog inte heller kolla igenom alla skåp för saker :P

fast i ventilationen ger det bättre spridning.

yes :evil:
13 Mar 2009

Salta lärarens mat när hon/han inte ser..?

Busringa till läraren.

Den som har bra handstil kan ju skriva en lapp typ däre står: Eleverna får ledigt en dag eller något liknande..

DÅ SKA MAN HA BRA HANDSTIL.. :D

19 Mar 2009
Trådstartare #24
↗ till inlägget

Busringa till läraren.

Den som har bra handstil kan ju skriva en lapp typ däre står: Eleverna får ledigt en dag eller något liknande..

men lärarna känner ju igen handstilarna, min gör iaf

25 Mar 2009

Vill inte göra så mycke eftersom att jag redan har åkt fast för klotter i klassrummet mm...

Eftersom vår skola är så j*vla lugn (en av Sveriges 10 bästa skolor :( ) så händer inte ett skit.

Anars är det största nog att någon (som aldrig åkte fast) lade pappers-servetter på hela toaletten och tände på, det slutade med att en förvirrad 6åring gick in och satte på handfatet och väntade tills det rann över (han blev bränd som faan).

9 Apr 2009
Limma fast någon pennskrin på dens bänk men pennskrinet måste vara av trå, jag gjorde det en gång men blev ej upptäckt. Personen som ägde pennskrinet fick till slut loss det men det satt jättehårt fast och vår lärare fick aldrig veta det. ^^

Senast ändrad:

Ta med en väska till skolan och tejpa fast en lapp på den med texten "bomb" på och lägg den i skolans caféteria.

Då kommer det förmodligen stoma poliser till skolan som kommer ta beslag på den.

och det kommer stå i alla tidningar i hela Sverige, själv har jag inte tänkt göra det.

Senast ändrad:

En gång kastade vi ut alla lärarens böcker/stenciler igenom fönstret ;) Var fackiskt lite kul!

↗ till inlägget

Ta med en väska till skolan och tejpa fast en lapp på den med texten "bomb" på och lägg den i skolans caféteria.

Då kommer det förmodligen stoma poliser till skolan som kommer ta beslag på den.

och det kommer stå i alla tidningar i hela Sverige, själv har jag inte tänkt göra det.

Eller så lägger man in något som tickar istället. :) Lär ju vara mindre trovärdigt att sätta en lapp där det står "bomb".

Det är ju inte så många som gör det.

10 Apr 2009
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Eller så lägger man in något som tickar istället. :) Lär ju vara mindre trovärdigt att sätta en lapp där det står "bomb".

HAHAH !

Ta en ryggsäck

Skriva en lapp där det står bomb

stoppa in en klocka man köpt på ikea för 39.90

tejpa för ryggan me silvertejp..

sen äre bara köra

eller så kan man springa in i skolan med en massa dynamit liknande korvar runt sig och skrika lite dramatiska saker :)

↗ till inlägget
↗ till inlägget

HAHAH !

Ta en ryggsäck

Skriva en lapp där det står bomb

stoppa in en klocka man köpt på ikea för 39.90

tejpa för ryggan me silvertejp..

sen äre bara köra

ja :P

fast en pokerväska med lås på skulle också var nice.

Senast ändrad:

↗ till inlägget

Hahaha j*vlar vad det skulle bli rubriker i aftonhoran och sexpressen
14 Apr 2009

öppna locket lite försiktigt så ger du tex saltet till en kompis så ramlar locket och alting ner i maten skit kul jag lovar :) :)

25 Apr 2009
↗ till inlägget

Vill inte göra så mycke eftersom att jag redan har åkt fast för klotter i klassrummet mm...

Eftersom vår skola är så j*vla lugn (en av Sveriges 10 bästa skolor :( ) så händer inte ett skit.

Anars är det största nog att någon (som aldrig åkte fast) lade pappers-servetter på hela toaletten och tände på, det slutade med att en förvirrad 6åring gick in och satte på handfatet och väntade tills det rann över (han blev bränd som faan).

Hur vet du de?
↗ till inlägget

Busringa till läraren.

Jo troligt. Du måste ju faktiskt inse att vi lever i 2000-talet nu och att vi inte längre skriver lappar när vi vill få elevernas uppmärksamhet. Man pratar i högtalarna eller skickar mail.

En gammal klassiker är ju att tejpa för halva kranen xD nästa som tvättar händerna blir ju jätteblöt :lol:

Senast ändrad:

26 Apr 2009
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Busringa till läraren.

Jo troligt. Du måste ju faktiskt inse att vi lever i 2000-talet nu och att vi inte längre skriver lappar när vi vill få elevernas uppmärksamhet. Man pratar i högtalarna eller skickar mail.

fel fel fel!

Vi får faktiskt fortfarande lappar från skolan med infomation på.

Känner till flera andra skolor som det är så på också.

↗ till inlägget
↗ till inlägget

Busringa till läraren.

fel fel fel!

Vi får faktiskt fortfarande lappar från skolan med infomation på.

Känner till flera andra skolor som det är så på också.

vi använder lappar på våran skola. Vi la en stinkbomb i korridoren vid våran lilla kiosk där man kan köpa mackor, och det luktade ägg skit i över 1 timme, as kul.

Senast ändrad:

23 May 2009
Trådstartare #40
↗ till inlägget
↗ till inlägget

man kan också lägga in kablar så ser det lite verkligt ut

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in