💬
Logga in
Fuska.se

Utomjordingar.

278 svar · startad

-_- jag menade i videon.Uttryckte mig kanske inte riktigt.

Senast ändrad:

3 Nov 2009

Chupacabra, alien?

http://images.fanpop.com/images/image_uploads/Rumored-Chupacabra-urban-legends-231570_500_375.jpg

4 Nov 2009

Chupacabran är en myt och inget annat.

5 Nov 2009
↗ till inlägget

Chupacabra, alien?

Hur förklarar du att den skulle kunna ta sig till jorden och varför från vilken planet den än härstammar ifrån?

''Chupacabran'' på första bilden är helt klart en hund/räv som hade skabb eller liknande, den har till och med hår kvar på kroppen.

↗ till inlägget

''Chupacabran'' på första bilden är helt klart en hund/räv som hade skabb eller liknande, den har till och med hår kvar på kroppen.

Ser mer ut som en känguru imo. :P
8 Nov 2009

ingen i denna värld kan nog inte skaffa sig en uppskattning av hur stort universum egentligen är, därför är det svårt att veta ut eller in, men jag tror iaf att det finns utomjordingar, med tanke på hur äckligt stort universum är.

Adon HaShamayim veEretz.

Inga utomjordingar nämns i Tanakh därför kan vi dra den enkla slutsatsen att inga utomjordingar existerar.

Shalom.

↗ till inlägget

Adon HaShamayim veEretz.

Inga utomjordingar nämns i Tanakh därför kan vi dra den enkla slutsatsen att inga utomjordingar existerar.

Shalom.

Eftersom du inte nämns på Wikipedia så kan vi dra den enkla slutsatsen att du inte existerar.

9 Nov 2009
↗ till inlägget

Se i HD

Wow.

13 Feb 2010
↗ till inlägget

Om utomjordingar finns så förstår man att dom inte skulle komma till jorden...

Om vetenskaps män eller liknande skulle få tag i Herr eller Fru utomjording så vill man inte veta vad dom skulle göra för hemska saker med han/hon

det har ju varit utomjordningar på jorden och konstiga saker.såg på tv att nån person mötte en ufo men det kan vara fake.

14 Feb 2010

Inne på Groom Lake basen i Nevada har dom en alien eller ett par. ^_^

Även belgiska flygvapnet har jagat flygande tefat som kränkte belgiskt luftrum,dock inga officiella nedskjutningar. ^_^

Att vi skulle vara ensamma i ett oändligt universum är högst osannolikt.

Någonstans ligger det en planet på rätt avstånd från en stjärna med en atmosfär,vatten och "intelligent" liv precis som på våran jord.

En intressant film angående ämnet (Drake Equation):

Skulle varit coolt om det skulle funnits en annan planet med varelser, städer och fordon.

Men vem vet?

Senast ändrad:

Var på universeum (coolt ställe i göteborg) i fredags med skolan och fick reda på att det finns typ, 1,000,000 stjärnor i universum har jag för mig att de sa (kan ha varit mer, 1,000,000,000). Och våran sol är en av dem. Det är ganska liten chans att vi är ensamma.

Senast ändrad:

↗ till inlägget

Var på universeum (coolt ställe i göteborg) i fredags med skolan och fick reda på att det finns typ, 1,000,000 stjärnor i universum har jag för mig att de sa (kan ha varit mer, 1,000,000,000). Och våran sol är en av dem. Det är ganska liten chans att vi är ensamma.

Eh va? Skulle det bara finnas en miljon (1000000) stjärnor i universum? Det finns 200000000000 (200 miljarder) stjärnor bara i vintergatan.

↗ till inlägget
↗ till inlägget

Eh va? Skulle det bara finnas en miljon (1000000) stjärnor i universum? Det finns 200000000000 (200 miljarder) stjärnor bara i vintergatan.

Samt runt 10^11 galaxer
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Kan ha varit mer sa jag, du har antagligen rätt.

Det är inte bara mer. Det är obegripligt mer.

...särskilt om universum är oändligt!

15 Feb 2010
↗ till inlägget

Det är inte bara mer. Det är obegripligt mer.

...särskilt om universum är oändligt!

200 miljarder är väl ganska lite om man tänker på att universum är oändligt? :wacko:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in