Ärligt nu... Det är skitläskigt när man startar datorn ibland och muspekaren inte kan röra sig och en ful ruta om PCM Service kommer upp.
Vad Är Det Läskigaste du sett i verkligheten?
När mjölken var slut! :o
just nu minns jag bara tre gånger jag blivit livrädd.
1. en gång hade jag en jättekonstig mardröm om en levande död kvinna i cykelhjälm (LOLWTF?!) som svävade upp för trapphuset jag bor i. på varje våning tappade hon en kroppsdel, så på min våning tappade hon vänsterarmen. sedan vaknade jag kallsvettig osv.. men när jag tittade i rummet såg jag henne stå där vid min dörr. hon viftade med armen hon hade tappat. även om det bara var en hallucination (fyi: jag led av sömnbrist) vr det sitläskigt.
2. när jag var på semester med min familj gick jag ut på balkongen . när jag sedan gick in tittade jag ut en gång till. plötsligt landade en man på räcket. så sa han: e detta min våning? jag skakade på huvudet, och han ryckte på axlarna och hoppade ner för balkongen. (han landade på nästa våning.)
3. mina grannar skulle ha en fest, (det hörde man på musiken) så kom en fll man, trligen deras kompis, men i stället för att gå upp till nästa våning där de bodde, ställde han sig framför vår dörr och knackade jättehårt, väldigt länge och skrek: ÖPPNA, FÖR FAN! DET E JAG! MICKE!
en sån syn glömmer man inte på ett tag...
När datorn krashade vid startup.
Trauma.
Jag gick förbi ett öde hus en gång när jag var runt 12. Då såg jag (iallafall vad jag tror) någon stå i ett fönster i det öde huset. Huset var till hälften nedbrunnet och det skulle inte bo någon där. Men den personen bara stirrade på mig.
Jag fortsatte gå en bit och kollade upp mot fönstret, och då var det ingen där.
↗ till inläggetJag gick förbi ett öde hus en gång när jag var runt 12. Då såg jag (iallafall vad jag tror) någon stå i ett fönster i det öde huset. Huset var till hälften nedbrunnet och det skulle inte bo någon där. Men den personen bara stirrade på mig.
Jag fortsatte gå en bit och kollade upp mot fönstret, och då var det ingen där.
Sånt där är snuskigt, har själv testat på polarn! :D
OnT: Nja, minns inget som är läskigt ;o
Fanns ett nerbrunnet hus i närheten.
När jag och mina polare gick förbi så hörde jag ett ljud.
Dem hade inte hört någonting.
När jag kollar upp mot andra våningen, så finns det ett mörkt rum som bara blev lite brandskadat, och där stog en liten tjej.
Jag kollade ner och kollade upp igen, det var inget där.
↗ till inläggetAlma från F.E.A.R.Fanns ett nerbrunnet hus i närheten.
När jag kollar upp mot andra våningen, så finns det ett mörkt rum som bara blev lite brandskadat, och där stog en liten tjej.
↗ till inläggetJag tänkte ju skriva det. :angry:↗ till inläggetAlma från F.E.A.R.Fanns ett nerbrunnet hus i närheten.
Men det läskigaste jag sett är väl en gubbe piskar sina hundar och skickar dom på andra människor.
en bit ifrån där jag bor finns ett hus som alla säger att det spökar i,
jag körde moppe hemåt en natt efter disko och allmänt häng och precis utan för de huset så slocknade moppen.
jag hoppade av och sprang med moppen en bit sen provade jag att kicka och då gick den igång direkt
Ända sen jag såg den här scenen ur IT några år sen har jag varit livrädd för hålen där vatten rinner ner i i badrum, diskhor och duschar :/ (ja, ja det är det läskigaste jag någonsin sett irl, och jag ser det varje dag också, yay)
↗ till inläggetJag skulle inte ha kollat på den där.Ända sen jag såg den här scenen ur IT några år sen har jag varit livrädd för hålen där vatten rinner ner i i badrum, diskhor och duschar :/ (ja, ja det är det läskigaste jag någonsin sett irl, och jag ser det varje dag också, yay)
Hittade en död padda på min gräsmatta. Jag vände på den med en pinne och på andra sidan låg en jävla massa fluglarven och krälade. Ett ben stack ut från grodan också. Vidrigt.
↗ till inläggetÄnda sen jag såg den här scenen ur IT några år sen har jag varit livrädd för hålen där vatten rinner ner i i badrum, diskhor och duschar :/ (ja, ja det är det läskigaste jag någonsin sett irl, och jag ser det varje dag också, yay)
Började ju skratta när clownen kom upp :P
Somnade på stranden härom dan, när jag vaknade låg jag på en luftmadrass mitt ute i sjön (inte så jättestor sjö).
Snacka om att jag var rädd då >.<
↗ till inläggetSomnade på stranden härom dan, när jag vaknade låg jag på en luftmadrass mitt ute i sjön (inte så jättestor sjö).
Snacka om att jag var rädd då >.<
Haha, klockren! saknas bara bevis så ;b
Hade typ drygat med en tjej på msn..
Dagen efter det så kommer det ca 10 st stora killar och en av dom tar upp mig i kragen...
Och hotar mig genom att säga "Om du drygar med henne igen så ska jag döda dig!"
Var asrädd då! :o :huh:
Lol! Bra att dem sätter dig på plats.
EDIT: Fel tråd.
riktit stora spindnlar. såna som har riktigt stora o långa ben som denna http://australianmuseum.net.au/Uploads/Images/11896/Daddy-Long-Legs-Spider_big.jpg