Skolkat, sovit.
Vad Har Du Gjort Idag? Irl
Försov mig och missade skolfotot och 2 lektioner.
Ett tips för er som försover er, ta mobilen och fixa alarmet. (eller vad ni nu än har) och ta den på högsta volym, helst en störig låt eller så också, lägg den någonstans där ni måste gå upp för att stänga av den.
Har åkt lite moped idag, suttit vid datorn. Inte en sån speciell dag..
↗ till inläggetHehe, jag hade fem alarm, full volym, irriterande signal, vibration och hela köret.Ett tips för er som försover er, ta mobilen och fixa alarmet. (eller vad ni nu än har) och ta den på högsta volym, helst en störig låt eller så också, lägg den någonstans där ni måste gå upp för att stänga av den.
...ändå vaknade jag inte.
B)
↗ till inläggetProblemet är:Ett tips för er som försover er, ta mobilen och fixa alarmet. (eller vad ni nu än har) och ta den på högsta volym, helst en störig låt eller så också, lägg den någonstans där ni måste gå upp för att stänga av den.
Jag verkar gå i sömnen :huh:
Hade ställt klockan på datorbordet.
Tydligen hade jag gått upp och stängt av den och lagt mig igen :P
Och om mamma kommer och ska väcka mig svär jag tydligen i sömnen ;:
Hade gjort det i 10 minuter tydligen, sen vaknade jag av att mamma skrek åt mig o vakna :lol:
↗ till inläggetJag har väckarklocka och mobil. Men ibland är man bara för trött :DEtt tips för er som försover er, ta mobilen och fixa alarmet. (eller vad ni nu än har) och ta den på högsta volym, helst en störig låt eller så också, lägg den någonstans där ni måste gå upp för att stänga av den.
↗ till inlägget↗ till inläggetJag har väckarklocka och mobil. Men ibland är man bara för trött :DEtt tips för er som försover er, ta mobilen och fixa alarmet. (eller vad ni nu än har) och ta den på högsta volym, helst en störig låt eller så också, lägg den någonstans där ni måste gå upp för att stänga av den.
Tips: Använd valfri Justin Bieber-låt som signal. Lycka till att ignorera den skiten.
↗ till inlägget↗ till inläggetProblemet är:Ett tips för er som försover er, ta mobilen och fixa alarmet. (eller vad ni nu än har) och ta den på högsta volym, helst en störig låt eller så också, lägg den någonstans där ni måste gå upp för att stänga av den.
Jag verkar gå i sömnen :huh:
Hade ställt klockan på datorbordet.
Tydligen hade jag gått upp och stängt av den och lagt mig igen :P
Och om mamma kommer och ska väcka mig svär jag tydligen i sömnen ;:
Hade gjort det i 10 minuter tydligen, sen vaknade jag av att mamma skrek åt mig o vakna :lol:
Du är som jag!
Om min mamma ska väcka mig och säger "Gå upp nu du börjar om en timma". Så brukar jag svara med typ "okej går upp". Fast sen så somnar jag om och KOMMER INTE IHÅG ATT JAG SVARAT HENNE! Och ibland så blir hon skitsur för det. Fast kommer ju inte ihåg.. vad ska jag göra åt det : (
↗ till inlägget↗ till inläggetEtt tips för er som försover er, ta mobilen och fixa alarmet. (eller vad ni nu än har) och ta den på högsta volym, helst en störig låt eller så också, lägg den någonstans där ni måste gå upp för att stänga av den.
Jag har väckarklocka och mobil. Men ibland är man bara för trött :D
Tips: Använd valfri Justin Bieber-låt som signal. Lycka till att ignorera den skiten.
Haha, helvete vad jag skrattade. :lol:
Blir väckt av lillebror, vatten över huvudet ibland.
Skola, sen har jag muay thai-träning ikväll.
sitter på skolan och väntar på att kunna komma hem som vanligt, sen judo
Skola, har boxnings träning om 1 och en halv timme.
Jag ska få åka taxi till skolan imorrn :( Blir min första riktiga skoldag på terminen
Jag har byggt en liten eldriven bil som jag sedan tävlade med i ett race. =)
↗ till inläggetJag har byggt en liten eldriven bil som jag sedan tävlade med i ett race. =)
Pics? :D
Har gått o skolan, ska nog kolla på Fast And Furious igen faktiskt.
Skolan, snart på bollklubb.
Spelar Baja: Edge of Controll med min lillasyster, förutom det har jag inte gjort så mycket. Varit i skolan.
Skola, centrum, bråk, ätit, dator nu.
Allt på samma dag, helt slut!
Sträckte röven/ryggen/låret på första hoppet när det var häcklöpning på idrotten. Yeey.
Varit i skolan och kollat på slagsmål. Sen så repa jag med bandet.