Hej, jag orkar inte hålla frågorna inne längre så delar med mig av dom här! :)
Jag som många andra vet att MÅNGA ungar tycker det är fett tufft att förstöra saker osv. och dom brukar heta "Andreas Gangstern Andrersson" på facebook och många andra ställen, frågan är varför?
Även om dessa misslyckade personer förstör saker, klottrar, käftar emot poliser och skriver FTP överallt gör det fortfarande inte dom till gangsters.
Varför försöker så många ungdommar låtsas vara gangsters?
Har dom ens någon aning om vad en riktig gangster är?
Vad är det tuffa med att hata polisen, låt oss säga att du kör en trimmad moppe eller liknande (även jag körde trimmat) och blir stoppad av polisen, varför hatar ni/du dom då? dom sköter bara sitt jobb och det är DITT fel att du kör trimmat, du vet risken men blir ändå sur när du blir stoppad? varför?
Om några av dessa "gangster-kids" verkligen bestämmer sig för att bli en riktig gangster har jag en fråga till er, Var det verkligen värt det?
Jag menar ett liv i fängelse utan familj.. Det är bara du och dina misslyckade kompisar som existerar och det ända ni kan försörja er på är genom knark försäljning, våld och ett gömställe, gör detta er lyckliga?
Och jag glömde nämna alla "Din mamma" skämt som alla p12or kör med, vad är poängen i dom? ingen tar illa upp, du framstår som tönt enligt alla andra förutom dina "kompisar" som är minst lika barnsliga som du..
Nu kommer säkert AS många "ganster-kid-p12-cool98" kommentera detta och säga emot :)
Och till sist men inte minst ursäkta min stavning är trött och sur.. men hoppas att några småbarn läser detta och verkligen tänker.