Ditt Skrivbord!
Här är mitt skrivbord :) nananananananana batmaaaan!
Såhär ser mitt ut just nu. Undviker att bädda in bilden i inlägget för det är jobbigt när man måste ladda 10 sega stora bilder per sida i tråden.
Panelen har autohide.
↗ till inläggetUbuntu + Chromium = :DSåhär ser mitt ut just nu. Undviker att bädda in bilden i inlägget för det är jobbigt när man måste ladda 10 sega stora bilder per sida i tråden.
Panelen har autohide.
Simpelt ;)
↗ till inläggetArchlinux faktiskt. Men Chromium var rätt :)Ubuntu + Chromium = :D
↗ till inläggetPirate-1005 :D
.
Fattar inte varför folk använder skrivbordet som lagringskälla mer, väldigt lättåtkomligt.
↗ till inläggetFör det ser förjävligt ut.
Fattar inte varför folk använder skrivbordet som lagringskälla mer, väldigt lättåtkomligt.
http://dl.dropbox.com/u/1648257/ZScreen/20...26_18.41.07.png
↗ till inläggetFunktionalitet över utseende imo.För det ser förjävligt ut.
Dual monitors bro!
Jag hade gärna använt min flash-bakgrundsbild som skrivbordsbakgrund, men tydligen har Microsoft valt att radera Microsoft Windows Active Desktop ifrån Windows. Det fanns i Windows XP, och då kunde man göra asgrymma saker med skrivbordet.
Fixat Intense dator (formaterat om, fixat hans chassi etc) så kan väl slänga upp en bild på vad jag gjort med hans desktop :P
6 stycken skärmar :)
↗ till inläggetGillar hur du inte ens orkat ta bort bevisen på att det inte är din dator :P