Och inga jävla dumhuvven nu, sköna grabbar only
Arma2: Dayz
Ingen som har lust att spela med en nykomling ? :P
När jag köpte Combined operations nu så laddar den bara ner Arma 2 och operation arrowhead. Ska det vara så?
↗ till inläggetEftersom CO bara är Arma 2 och AO, så ja det ska vara såIngen som har lust att spela med en nykomling ? :P
När jag köpte Combined operations nu så laddar den bara ner Arma 2 och operation arrowhead. Ska det vara så?
↗ till inläggetJo märkte det nu, Haha måste fått solsting ja :PEftersom CO bara är Arma 2 och AO, så ja det ska vara så
↗ till inläggetOch inga jävla dumhuvven nu, sköna grabbar only
Eller svikare för den delen.
↗ till inläggetMm det ocksåEller svikare för den delen.
Väntar spänt på att få börja spela! Men går så segt att ladda ner..
Började spela och det var helt kolsvart, Tog ett tag innan jag fattade hur ficklampan funkar som, Springer efter någon järnväg till en stad sen pang så dödar några zombier mig.. Man ska ju trycka på M för att få upp kartan men det funkar inte för mig..
↗ till inläggetHar funderat länge på att köpa ArmA 2 och Operation Arrowhead men ni vill säkerligen inte köra med en noob som ragear mer än någon annan i sverige. :DFy vad skönt. Visst har Arma 2 en bra motor men det är mycket som behöver bättras.
Förresten Kukar och Banditer söker fler kompanjoner!
Varför får jag inte upp någon karta?
↗ till inläggetVarför får jag inte upp någon karta?
"Map" måste man hitta i en "Residential building", dem hittas oftast i Supermarkets.
Men om du gillar och kan alt+tab:a, använd denne istället: http://dayzdb.com/map
↗ till inläggetOkej bra får försöka hitta någon. Jo men jag vet ju inte vart jag är just nu så svårt att kolla på den andra mapen."Map" måste man hitta i en "Residential building", dem hittas oftast i Supermarkets.
Men om du gillar och kan alt+tab:a, använd denne istället: http://dayzdb.com/map
↗ till inläggetOkej bra får försöka hitta någon. Jo men jag vet ju inte vart jag är just nu så svårt att kolla på den andra mapen.
När du kommer in i spelet/när du respawnar, så står det en text i högra-nedersta hörn, använd informationen för att veta vart du är, en map ingame visar INTE vart du är (endast få servrar gör det), dock visar en GPS vart du är.
OnT: Jag och en kompis hittar ett tält, lootar det, vips har man en FN FAL med NVG, rör oss mot Starry Sobor, upp till tälten, i första tältet vi ska loota, spawnar en kille med AK74 och mejar ned oss -..-
↗ till inläggetDärför ska man vara försiktig och använda M16A1 istället.När du kommer in i spelet/när du respawnar, så står det en text i högra-nedersta hörn, använd informationen för att veta vart du är, en map ingame visar INTE vart du är (endast få servrar gör det), dock visar en GPS vart du är.
OnT: Jag och en kompis hittar ett tält, lootar det, vips har man en FN FAL med NVG, rör oss mot Starry Sobor, upp till tälten, i första tältet vi ska loota, spawnar en kille med AK74 och mejar ned oss -..-
↗ till inläggetDärför ska man vara försiktig och använda M16A1 istället.
Varför ska man använda M16 istället? :huh:
Helvete vad less jag blir på idioter som ska pka.. Först när jag spawnar kommer en idiot med yxa och dödar mig sen när jag äntligen kommit fram till Elektro tro jag det är, Då går jag upp i ett torn och vips så dödar en med sniper mig..
↗ till inläggetHelvete vad less jag blir på idioter som ska pka.. Först när jag spawnar kommer en idiot med yxa och dödar mig sen när jag äntligen kommit fram till Elektro tro jag det är, Då går jag upp i ett torn och vips så dödar en med sniper mig..
Så är spelet. Watch your step, walk careful.
↗ till inläggetDärför ska man vara försiktig och använda M16A1 istället.
Istället för en M14 AIM?
↗ till inläggetIstället för en M14 AIM?
M14 låter dock en jävla massa, men nu skjöt ni ju inte så hade inte spelat någon roll :)
↗ till inläggetM14 låter dock en jävla massa, men nu skjöt ni ju inte så hade inte spelat någon roll :)
Precis.
↗ till inläggetFör att man kan ha Semi och Auto på den, vilket är bättre om man ska ha närstrid eller ha en ''long-range strid'' AK-74an har mindre tryck i kulorna för att dom har 5,45x39 ammonition och m16 har 5,56Varför ska man använda M16 istället? :huh: