Hoppa till innehåll

Arma2: Dayz


MentalogisT
 Dela

Rekommendera inlägg

Japp. Jag kör så :)

Har hört folk som säger att man får sämre grafik då, men jag har inte märkt någon skillnad.

Är dock inte så grafikfixerad som andra är. :rolleyes:

Det är ganska stor grafisk skillnad mellan Arma 2 och Arma 2: Free som man kan se här:

 

 

Frågan är dock om det har någon betydelse i DayZ eftersom det använder sig av Operation Arrowhead också.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tackar, och of course måste man "Ladda om" en yxa xd.

 

Är Compound Crossbow något bra?

Crossbow är inte bra sålänge du inte har en quiver. En steel bolt tar upp en plats i dina fickor vilket är ganska ovärt imo. All ära att den är dödstyst men då kan man lika gärna meja ner 4-5 zombies till med en AK.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hahahahaha!!

 

Själv ligger man på trottoar kanten I Elektro och kvider för 2000 blood xd, letar mat.

 

(Har hittat morfin och använt, men nu ligger bloodet lågt :P)

Har varit i den situationen, min räddning blev dock att jag lyckades hitta tändstickor, guttade en gris och fick 8 biffar, tog mig upp 6400 blod ^^

 

Idag tog jag livet av min gubbe jag lirat på ett tag, blev allt för trist i lategame. Har även bytt server, men ska nog inte stanna på den pga. låg popularitet. Nåväl servern jag började på körde utan CH vilket var något intressant! Just nu har jag 8 zombie kills och 8 headshots B) Dock bara dödat zombies i byggnader.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tänker inte ge upp trots mina 990 blod! Bara bege sig till Cherno från Elektro xd.

 

Sjukhuset vid Elektro hade näst intil ingenting. Cherno har dock 3-4 sjukhus

 

Edit: Dog på vägen xD

 

Edit2: Kom nu på att man krossa fönster (bl.a vid sjukhus -.-)

 

Edit3: Ångrar inte mitt köp <3

 

Edit4: Nu börjar det gå bra! Hittade en Alice-Backpack direkt i ett shopping center därefter en Lee Enfield (högt ljud men hög kraft!), hittade även kikare, compass och GPS! Ska bege mig till Baracks, alternativt Helecopter Crash Site's nu.

Redigerat av Distinction
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...