💬
Logga in
Fuska.se

Arma2: Dayz

213 svar · startad

Nivå 9 · Veteranfuskare

Neeej!!! Jag har hittat en M4A2, M24 + massa ammo, ghilledräkt och mer. Sen hittade jag en traktor, och hoppade naturligtvis in i den. Körde iväg med den till en annan plats och hoppade ur den. Senare hoppade jag in i den igen och PLÖTSLIGT klev jag ur den automatiskt och den började brinna, jag blev medvetslös(LÅNG TID) och började blöda. Tryckte snabbt Alt+F4 och nu när jag loggar in är jag medvetslös och blöder till döds. Vafan ska jag göra?!?!?!? Jag vet inte heller precis vart jag är... Men någonstans kring nordvästra flygfältet.

Hur länge finns ens saker kvar om man dör, så att man kan sticka och hämta dem igen?

Senast ändrad:

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Neeej!!! Jag har hittat en M4A2, M24 + massa ammo, ghilledräkt och mer. Sen hittade jag en traktor, och hoppade naturligtvis in i den. Körde iväg med den till en annan plats och hoppade ur den. Senare hoppade jag in i den igen och PLÖTSLIGT klev jag ur den automatiskt och den började brinna, jag blev medvetslös(LÅNG TID) och började blöda. Tryckte snabbt Alt+F4 och nu när jag loggar in är jag medvetslös och blöder till döds. Vafan ska jag göra?!?!?!? Jag vet inte heller precis vart jag är... Men någonstans kring nordvästra flygfältet.

Hur länge finns ens saker kvar om man dör, så att man kan sticka och hämta dem igen?

Det är olika hur länge dina saker ligger kvar, dom kan ha nerfat det, jag har hämtat mina saker förr, men det var ganska länge sedan. Om du är snabb borde det inte vara några problem tho.
30 Jun 2012
Nivå 10 · Veteranfuskare
Trådstartare #103

Jag avstår faktiskt DayZ nu tills det är bättre utvecklat, vill inte förstöra min spelupplevelse mer just nu. Tycker att tanken med spelet är skitbra men för mycket är buggat atm. Hur zombies interactar med playern är ett bra första steg iaf.

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Jag avstår faktiskt DayZ nu tills det är bättre utvecklat, vill inte förstöra min spelupplevelse mer just nu. Tycker att tanken med spelet är skitbra men för mycket är buggat atm. Hur zombies interactar med playern är ett bra första steg iaf.

Zombie: Spring, stå still, slå (Repeat)

1 Jul 2012
Nivå 9 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Håller med. Buggar där saker och döda kroppar försvinner under vissa omständigheter dödar spelet. Dog I nord- östra elektro av 2 zombies :P sprang hela vägen ifrån Kamenka och när jag har typ 100 m kvar startar servern om......

Senast ändrad:

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Håller med. Buggar där saker och döda kroppar försvinner under vissa omständigheter dödar spelet. Dog I nord- östra elektro av 2 zombies :P sprang hela vägen ifrån Kamenka och när jag har typ 100 m kvar startar servern om......

Min polare sniprade en snubbe och när han dog skulle jag springa fram och loota han, tog typ 1min att komma till kroppen, så var den borta :P
Nivå 6 · Fuskare

Vart med om en underligg bugg nyss, sto inne i en brandstation och skulle inspektera en kropp, rätt var det är när man tryckte "Hide body" Hör man ett CHOP också var man död, ingen annan spelare var i närheten.

3 Jul 2012
Nivå 6 · Fuskare

Hittat en hel del bra gear, också spawnar man i debug plains, tar 20minuter av livet och springer SE och hittar tillbaka

Nivå 10 · Veteranfuskare

Vilken server lirar ni som mest på?

Nivå 6 · Fuskare

Nice, klarade mig ur Debug Plains, också blir deras main server DDoS:ad.... Vilket gör att någon resett får mig att stå ute i havet utanför kamarovo, blir en simtur i land, och vad händer? Jo all gear försvinenr när man simmar :).

↗ till inlägget

Vilken server lirar ni som mest på?

Brukar bara ta den som har bäst ping, ingen favo än, du skulle dock kunna rekommendera så kan vi lira?

Edit: Hittade en DMR i en brandstation med 3 extra mag. DMR verkar OP.

Senast ändrad:

15 Jul 2012
Nivå 9 · Veteranfuskare Knark

Slarvade och blev dödad :(

Nivå 9 · Veteranfuskare

Hehe sprang omkring lite på bergskullen öst om Elektro, och efter ett tag såg jag nån ligga och sikta mot staden med en M107. Stod nära och sköt han i huvudet med CZ 550 och bytte vapen. Sprang ca 20 m därifrån och låg och väntade på folk som hörde skottet och kom för att undersöka. Knäppte 2 till som kom, men de hade inget av värde så jag stack.

Senast ändrad:

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Hehe sprang omkring lite på bergskullen öst om Elektro, och efter ett tag såg jag nån ligga och sikta mot staden med en M107. Stod nära och sköt han i huvudet med CZ 550 och bytte vapen. Sprang ca 20 m därifrån och låg och väntade på folk som hörde skottet och kom för att undersöka. Knäppte 2 till som kom, men de hade inget av värde så jag stack.

Om du orkar pallra dig till berget Altar med morfin så kanske jag börjar spela igen >:D.

http://dayzdb.com/map#4.080.063

20 Jul 2012

Detta hände för 5 minuter sen!!!Jag, Guggo37, Distinction och en IRL spelar på en server. Helt plötsligt skriker IRL: EN ATV!!!!!! 2 sekunder senare skriker Distinction EN BUSS. EPICCC :D

Nivå 10 · Veteranfuskare
Trådstartare #115

Haha helt sjukt :lol:

21 Jul 2012
Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Detta hände för 5 minuter sen!!!Jag, Guggo37, Distinction och en IRL spelar på en server. Helt plötsligt skriker IRL: EN ATV!!!!!! 2 sekunder senare skriker Distinction EN BUSS. EPICCC :D

Och man får inte glömma allt hederligt gear som redan var i den!

Bl.a, 15 blood bags, Extremely rare FN FAL med 2 magasin :D, och M9SD

Best teamplay evur.

Öknamn adderat: Handy-Man, KartografeN

Nivå 10 · Veteranfuskare
Trådstartare #117

Och NavigatöreN.

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Och NavigatöreN.

Of course!

Sen får vi inte glömma hur glatt vi slängde flares hitan o ditan på NW Airfield.

Senast ändrad:

Hittade ett tält helt öppet på en åker jämte NWA, AS50, DMR, NVGS och Rangefinder :cool:

22 Jul 2012
Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Hittade ett tält helt öppet på en åker jämte NWA, AS50, DMR, NVGS och Rangefinder :cool:

Tack för RangefinderN btw!

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in