💬
Logga in
Fuska.se

Arma2: Dayz

213 svar · startad

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Det förstör spelet om man missbrukar det. Ser inget fel i att man joinar en server med lite folk för att inte dö när man springer in där och kanske har spenderat 12-13 timmar på den profilen.

Och det känns som att man spawnas alldeles för mycket i Kamenka nu, det som ligger längst ut på kartan i väst. :angry:

Jag hade tur med de 3 senaste spawnsen (dör rätt ofta). Då jag spawnade 2 gånger i Elektro, 1 i Cherno.

Därefter var det nästan bara Berezino >_>

Edit: lol

Ladda videon från YouTubeNär du laddar spelaren kontaktas YouTube.

Edit2: CZ550 (Sniper) eller Double-barreled shotgun? Känner mig säkrare med hagelgeväret.

Senast ändrad:

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Det förstör spelet om man missbrukar det. Ser inget fel i att man joinar en server med lite folk för att inte dö när man springer in där och kanske har spenderat 12-13 timmar på den profilen.

Och det känns som att man spawnas alldeles för mycket i Kamenka nu, det som ligger längst ut på kartan i väst. :angry:

Åh jag älskar personligen Kamenka, rör dig norrut så får du de allra bästa spawnsen, cherno och electro är dåliga ställen att börja på utöver att det finns sjukhus, jag ritar gärna upp en karta på hur du ska gå för att få nice saker om man spawnar nära Kamenka om du vill :)

↗ till inlägget
Jag hade tur med de 3 senaste spawnsen (dör rätt ofta). Då jag spawnade 2 gånger i Elektro, 1 i Cherno.

Därefter var det nästan bara Berezino >_>

Edit: lol

Ladda videon från YouTubeNär du laddar spelaren kontaktas YouTube.

Edit2: CZ550 (Sniper) eller Double-barreled shotgun? Känner mig säkrare med hagelgeväret.

CZ550 har jag letat skitlänge! Haru lust att ge mig den om du inte vill ha? ^^

Personligen skulle jag välja vad som helst över en Double-Barreled Shotgun då den låter otroligt mycket och är inte värst bra på long range kills. Om du inte väljer CZ550 så borde du leta upp en Winchester iaf, lätt bästa geväret! :)

Ps. Om du väljer CZ550 bör du ha en bra pistol med mycket ammo, en M1911 är perfekt till sniper! Lätt att hitta ammo oxå.

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Åh jag älskar personligen Kamenka, rör dig norrut så får du de allra bästa spawnsen, cherno och electro är dåliga ställen att börja på utöver att det finns sjukhus, jag ritar gärna upp en karta på hur du ska gå för att få nice saker om man spawnar nära Kamenka om du vill :)

CZ550 har jag letat skitlänge! Haru lust att ge mig den om du inte vill ha? ^^

Personligen skulle jag välja vad som helst över en Double-Barreled Shotgun då den låter otroligt mycket och är inte värst bra på long range kills. Om du inte väljer CZ550 så borde du leta upp en Winchester iaf, lätt bästa geväret! :)

Ps. Om du väljer CZ550 bör du ha en bra pistol med mycket ammo, en M1911 är perfekt till sniper! Lätt att hitta ammo oxå.

Jo, men smart som man är la man in den i sin Cayote, därav försvann den xd :(

Edit: Någon som vill vara snäll och spräcka glaset till sjukhuset i Elektro, var där och relogga, kommer tillbaks fångad inomhus utan ammo (ingen möjlighet att komma ut)

Håller just nu på att gå från server till server tills man kommer till en där glaset är sönder

Senast ändrad:

Nivå 10 · Veteranfuskare

Ah, jag dog nu, fan oxå, ~150 zombie kills, ~120 headshots :<

Vill verkligen hitta en sniper nu, CZ550 skulle vara nice men AS50 skulle vara sjukt nice ;)

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Vill verkligen hitta en sniper nu, CZ550 skulle vara nice men AS50 skulle vara sjukt nice ;)

Steam ID? Skulle behöva en blod-transfusion xd

Nivå 10 · Veteranfuskare
Trådstartare #86
↗ till inlägget

Sniper, ghillie suit, infraröd kamera och en GPS and my dreams come true.

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Dog senaste jag va på NV Airfield, är det värt att ta sig dit igen?

Nivå 10 · Veteranfuskare
Trådstartare #88
↗ till inlägget

Ja, airfield är alltid målet.

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Försök skaffa dig en grupp på 3-4 pers så blir det lättare, sniper är nästan ett krav :)

↗ till inlägget
Hade Ghillie Suit men då dödade en hacker mig :P
Nivå 10 · Veteranfuskare
Trådstartare #90
↗ till inlägget

Hade Ghillie Suit men då dödade en hacker mig :P

Argh, har hittat det en gång men det blev inte långvarigt eftersom jag en login senare spawnade på endless fields <_< Var tvungen att respawna.

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Argh, har hittat det en gång men det blev inte långvarigt eftersom jag en login senare spawnade på endless fields <_< Var tvungen att respawna.

Fan då, själv blev man bombad med en Nuke :P
Nivå 10 · Veteranfuskare
Trådstartare #92
↗ till inlägget

Fan då, själv blev man bombad med en Nuke :P

Nuke? :o

Nivå 6 · Fuskare

Spawnada i "Wilderness", hade ingen aning om vart det är (duh). .//Respawn.

För det andra, vi kan ju alla som skriver i tråden vara en grupp och lira på en server, jag tycker om idéen i alla fall.

SteamID: WG | DistinctionX

Edit1: Har addat VitDom, dock svarar han inte på förfrågningen trots att han bad mig adda honom :o

Senast ändrad:

Nivå 10 · Veteranfuskare
Trådstartare #94

Steam: Cramboow

Lägg till mig, kommer dock inte kunna spela idag.

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Nuke? :o

Japp, en hacker som spawnat in det, nuke finns tydligen i Arma 2 fast inte i DayZ. Vi återvände till stället där vi dog och träd hade vält i 300 meters riktning, visste inte ens att dom kunde välta. :P

Nivå 10 · Veteranfuskare
Trådstartare #96
↗ till inlägget

Japp, en hacker som spawnat in det, nuke finns tydligen i Arma 2 fast inte i DayZ. Vi återvände till stället där vi dog och träd hade vält i 300 meters riktning, visste inte ens att dom kunde välta. :P

Haha vad i helvete :D

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Srsly?

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Srsly?

Jupp :P
29 Jun 2012
Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Jupp :P

Dayum.

Nivå 10 · Veteranfuskare

Kom just på (eller ah, för två timmar sedan) att jag egentligen aldrig varken Arma 2 eller OA. Testade dem och blev grymt överraskad, skitroligt spel även utan DayZ moddet.

Träningen för diverse vapen var nog den bästa träningen man fått i ett spel enligt mig iaf. Det är så verkligt med all bullet drop osv.

Körde ett mission då man har med sig en spotter och ska ta ut ett target över 1000m bort, man siktar på han man vill döda och spottern tar reda på hur långt borta han är så man kan ställa om zeroing, man kan även köra close combat med andra roliga vapen!

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in