Hoppa till innehåll

Arma2: Dayz


MentalogisT
 Dela

Rekommendera inlägg

Det absolut viktigaste de borde fixa just nu är zombisarna, dom är helt omöjliga, skjuter man inne i staden kommer det allt för många. Tror jag och min polare mejjade ner kanske 150st på samma ställe (och dom slutade aldrig komma) innan vi var tvungna att relogga för att tappa aggro.

 

Finns det på Steam?

Både Dayz och Arma 2?

 

Är det lite som The Walking dead? :rolleyes: :P

DayZ är ett mod, jag har beskrivit hur man fixar det någon sida bak.

 

Arma 2 räcker det med att du laddar hem betan men du måste köpa Arma 2: Operation Arrowhead.

Det är ytterst likt walking dead tycker jag :)

(minus all hollywood såklart)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nu dog jag ännu en gång. Jag gav mig inte, ville hitta någonting bra vid flygfältet. Slutade med att en zombie fick en ett turslag och bröt benen på mig, och jag feintade vid 8000 blod. Innan jag hade vaknat var jag död :mellow:. Bara att börja om igen! :)

 

Finns det på Steam?

Både Dayz och Arma 2?

Ja, och man måste köpa combined operations för 24.99£. Jag har dock hört att folk har laddat ner Arma2 gratis och sen bara köpt expansionen Arma2:OA.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja, och man måste köpa combined operations för 24.99£. Jag har dock hört att folk har laddat ner Arma2 gratis och sen bara köpt expansionen Arma2:OA.

Japp. Jag kör så :)

Har hört folk som säger att man får sämre grafik då, men jag har inte märkt någon skillnad.

Är dock inte så grafikfixerad som andra är. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Införskaffade Combined Operation! Någon som vill låta en noob lära sig basics?

1. Lita inte på NÅGON.

2. Spring inte. Aldrig. Huka dig istället. Använd dig av crouch och prone, samt shift för att gå.

3. Skjut så lite som möjligt. Bara för att det står en zombie en bit från de andra betyder det inte att det är en bra idé att skjuta. Zombies hör bra. Andra spelare hör bättre.

 

Gå in till närmaste stad och börja leta efter saker i lägenheter osv. Håll dig i stan tills du har MINST har kniv, yxa och tändstickor. Samt vattenflaska. Nån cola bruk funkar, men se alltid till att ha en fyllbar flaska. Skaffa även ett vapen, man hittar ofta någon typ av Makarov PM eller revolver. Har du tur kanske du hittar en winchester :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

1. Lita inte på NÅGON.

2. Spring inte. Aldrig. Huka dig istället. Använd dig av crouch och prone, samt shift för att gå.

3. Skjut så lite som möjligt. Bara för att det står en zombie en bit från de andra betyder det inte att det är en bra idé att skjuta. Zombies hör bra. Andra spelare hör bättre.

 

Gå in till närmaste stad och börja leta efter saker i lägenheter osv. Håll dig i stan tills du har MINST har kniv, yxa och tändstickor. Samt vattenflaska. Nån cola bruk funkar, men se alltid till att ha en fyllbar flaska. Skaffa även ett vapen, man hittar ofta någon typ av Makarov PM eller revolver. Har du tur kanske du hittar en winchester :)

Har gått runt i timmar och endast hittat Tin cans.... -.-

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...