↗ till inläggetDet förstör spelet om man missbrukar det. Ser inget fel i att man joinar en server med lite folk för att inte dö när man springer in där och kanske har spenderat 12-13 timmar på den profilen.
Och det känns som att man spawnas alldeles för mycket i Kamenka nu, det som ligger längst ut på kartan i väst. :angry:
Åh jag älskar personligen Kamenka, rör dig norrut så får du de allra bästa spawnsen, cherno och electro är dåliga ställen att börja på utöver att det finns sjukhus, jag ritar gärna upp en karta på hur du ska gå för att få nice saker om man spawnar nära Kamenka om du vill :)
↗ till inläggetJag hade tur med de 3 senaste spawnsen (dör rätt ofta). Då jag spawnade 2 gånger i Elektro, 1 i Cherno.
Därefter var det nästan bara Berezino >_>
Edit: lol
Edit2: CZ550 (Sniper) eller Double-barreled shotgun? Känner mig säkrare med hagelgeväret.
CZ550 har jag letat skitlänge! Haru lust att ge mig den om du inte vill ha? ^^
Personligen skulle jag välja vad som helst över en Double-Barreled Shotgun då den låter otroligt mycket och är inte värst bra på long range kills. Om du inte väljer CZ550 så borde du leta upp en Winchester iaf, lätt bästa geväret! :)
Ps. Om du väljer CZ550 bör du ha en bra pistol med mycket ammo, en M1911 är perfekt till sniper! Lätt att hitta ammo oxå.