💬
Logga in
Fuska.se

Lever Fuska.se Fortfarande?

277 svar · startad

Nivå 9 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Har för mig att det går, minns dock inte hur...

Det finns en knapp för att göra det som även finns på snabbval, dock gör man ju den quoten själv.
19 Aug 2012
Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

Det var ett bra tag sen jag var inne på det här forumet! Om man är ihågkommen är ju frågan, troligen inte. :rolleyes:

Väldigt lite besökare än när jag var aktiv, 13 inloggade. Vad har hänt egentligen de senaste åren? Detta var/är ju ett mysigt forum. :)

Bra fråga, Har man en admin som skiter i sidan osv så går det självfallet inge bra. Trist men sant.

9 Sep 2012
Nivå 2 · Novis

Lägg ner skitsidan.. 2 Medlemmar online.

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Stick då.
10 Sep 2012
Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Vem tvingar dig att stanna? Jag menar, om den är så dålig, vad spelar det för roll för dig om den är nedlagd eller bara inaktiv? Du måste som sagt inte vara kvar här.
Nivå 2 · Novis

Och som vanligt då man har en åsikt som den jag skrev då skriver alla retards ALLTID Men stick då och ingen tvingar dig och bla bla bla.

Tror nog att alla fattar att ingen är tvingad till att stanna på den här sidan, Kanske bara ni som är trög nog att tro något sådant.

Senast ändrad:

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Och som vanligt då man har en åsikt som den jag skrev då skriver alla retards ALLTID Men stick då och ingen tvingar dig och bla bla bla.

Tror nog att alla fattar att ingen är tvingad till att stanna på den här sidan, Kanske bara ni som är trög nog att tro något sådant.

Du lade fram det så som att du hatade sidan och att det inte var någon mening med att ha den kvar. Skriv vad du menar istället då, så kanske du slipper att folk misstar dig för en idiot.
Nivå 12 · Mästerfuskare
↗ till inlägget

Eller så är det du som är trög nog att få för dig att någon skulle tro att man är tvingad att stanna kvar? Och vad Whore sa. Testa att göra ett konstruktivt inlägg så blir det mycket lättare och roligare! :)

14 Sep 2012
Nivå 5 · Fuskare

Det skulle väl behövas en renovering, dvs ny layout, nya idéer. Men det ska ju finnas någon som pushar för förändring också, jag har full förståelse om Admin är upptagen med andra saker, det är rätt energi/tidskrävande att göra en stor förändring.

15 Sep 2012
Nivå 0 · Nykomling

Hej, jag kan inte läsa reglerna!

Senast ändrad:

7 Oct 2012
Nivå 5 · Fuskare

Nu känns det verkligen som att fuska har dött, på riktigt. Jag har inte skrivit ett vettigt inlägg på flera veckor, drivkraften och trådarna försvann för länge sedan. Nu kan vi bara kolla på, medan fuska långsamt ruttnar bort.

10 Oct 2012
Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Nu känns det verkligen som att fuska har dött, på riktigt. Jag har inte skrivit ett vettigt inlägg på flera veckor, drivkraften och trådarna försvann för länge sedan. Nu kan vi bara kolla på, medan fuska långsamt ruttnar bort.

Det är ju för läskigt, har nu kikat på senast aktivitet i alla forum...

Men men, det är ju inte vi användare grävt graven för detta fantastiska forum.

Nivå 10 · Veteranfuskare

Mjo, verkar onekligen vara rätt dött här nu.

11 Oct 2012
Nivå 8 · Veteranfuskare

Ja, nu är det så dött att det räcker med att kika in någon gång i månaden utan att missa något "viktigt".

Senast ändrad:

12 Oct 2012
Nivå 10 · Veteranfuskare

aa låt oss alla upprepa vad Lifelover sa asbra xD

18 Oct 2012
Nivå 12 · Mästerfuskare

Det här börjar bli lite löjligt. Jag vill höra något från Admin, även om det är att han inte tänker förnya forumet, utan att det läggs ner. Bara vi han berättar vad som händer egentligen.

19 Oct 2012
Nivå 41 · Överlegend Bossen Admin

När det regnar så går arbetet framåt i större utsträckning, vilket det gjort i Göteborg många dagar nu ;) Senaste tiden så har den även varit en del mindre avbrott p.g.a. databasen vilket har en del med utvecklingen att göra. Den som väntar på något gott, väntar aldrig för länge!

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

När det regnar så går arbetet framåt i större utsträckning, vilket det gjort i Göteborg många dagar nu ;) Senaste tiden så har den även varit en del mindre avbrott p.g.a. databasen vilket har en del med utvecklingen att göra. Den som väntar på något gott, väntar aldrig för länge!

Hur lång tid tar det innan det är klart, om det fortsätter i den takten det har gjort nu?
Nivå 41 · Överlegend Bossen Admin

Inte allt för lång tid förhoppningsvis. Är vissa delar som är ett hästjobb och där det ligger mycket tidsåtgång. Ev. skulle dessa delar dock kunna tas senare, men troligtvis så tas de tillsammans med resten. Inga detaljer avslöjas så det är bara att vänta :)

Nivå 8 · Veteranfuskare

Väntat har vi gjort ett bra tag nu. :(

Senast ändrad:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in