💬
Logga in
Fuska.se

Feedback-Tråden

578 svar · startad · 🔒 låst

Knark

Fixa så att man kan gå till sista sidan om man surfar på mobilen.

Har säkerheten vid registrering minskat eller något? Tänker på de spambottar som dykt upp på forumet.

Moderator Moderator

Ser grymt ut hittills, inte varit inte på några dagar, mycket med jobbet, ska kika vidare :D

Det enda jag kan uttrycka mig negativt om är avatarstorleken, som är alldeles för liten. Annars:

Ser bra ut, mycket mer responsiv.

Har admin lagt till lite mörkare färger mellan inläggen och sidorna, för det ser mörkare ut?

Kan annars säga att det känns lite ovant, men jag tycker det är ganska bra.
Mobilversionen ser mycket bättre ut än den gamla :D

↗ till inlägget

Likaså är det om avatars skall göras större eller inte. Avatar piffar ju upp stämningen lite, men hur stort fokus skall de egentligen ha i förhållande mot inläggstexten. En större avatar gör att inläggsrutan t.ex. ev får minskas, även om inte mycket...

Ja det beror ju på till vilken målgrupp du vill profilera sidan till. Jag tycker som jag sagt många gånger att sidan bör rikta sig mot ungdomar i tonåren, och hela grejen med avatarer och att köpa avatarer i FuskMynt-forumet tycker jag var mysigt när jag var yngre och det var aktivt. Och som WASD sa, det finns gott om plats att göra avatarerna större.

Jag ser varken något problem med att ha avatarerna som de är nu eller att göra de större.

Sen tycker jag för övrigt att texten där uppe på det mörkblåa området av sidan där det står "fuska.se/forum" är skitful. Vet inte riktigt vad det är, men jag tycker att det drar ner utseendet på en annars snygg sida.

Jag föredrar nog färgtemat på huvudsidan http://www.fuska.se/ över hur det är här i forumet. Jag antar att båda kommer få samma färgtema i alla fall i slutet av Mars då du sagt att vidare uppdateringar kommer utföras.

6 Mar 2013

Varje gång jag svarar i en tråd så prenumererar jag automatiskt på den. Det är fruktansvärt irriterande då jag får mail så fort någon skriver i trådar jag också har skrivit i.

Bossen Admin
Trådstartare #71

Dave37:

Kolla in http://www.fuska.se/forum/index.php?app=core&module=usercp&tab=core&area=notifications

--

Det har annars förekommit en del bottar senaste dagen som spamat. Har nu upptäckt att proxyskyddet ej fungerat och då nästintill alla bottar just använder sig av proxies så är dessa nu återigen blockerade.

skulle vara bra om man får ett meddelande om att någon har skrivit i den tråden man själv skrivit i. eller liknande så man vet om någon svarat. ^_^ om det redan finns så har jag inte märkt av det.

Gilla Detta fungerar inte. 

Senast ändrad:

8 Mar 2013
↗ till inlägget

skulle vara bra om man får ett meddelande om att någon har skrivit i den tråden man själv skrivit i. eller liknande så man vet om någon svarat. ^_^ om det redan finns så har jag inte märkt av det.

Det finns redan :D

Längst upp står ditt användarnamn, trycker du på det ser du "Inlägg jag/du följer"

9 Mar 2013

Det här vart ju riktigt fränt. :)

Senast ändrad:

Hur gör man för att gå till sista sidan, osv...?

Moderator
↗ till inlägget

Hur gör man för att gå till sista sidan, osv...?

post-58534-0-86763600-1362816656_thumb.png

Admin varför kan man inte ändra sitt inlägg mer än 1 gång?

↗ till inlägget

Det finns redan :D

Längst upp står ditt användarnamn, trycker du på det ser du "Inlägg jag/du följer"

Tack :D det är nog jag som är lite blind.

↗ till inlägget

Admin varför kan man inte ändra sitt inlägg mer än 1 gång?

Tack :D det är nog jag som är lite blind.

Eller jag som är för nyfiken ;)

Btw så tycker jag svara-funktionen är mycket bättre nu än förut.

Allt ser så sorterat ut, och inte massa tecken och siffror över allt :D

Bossen Admin
Trådstartare #79

Man kan ändra sitt inlägg inom 5 minuter från att man skapat det. Är dock osäker på ifall man enbart kan ändra en gång eller hur många gånger man vill inom dessa 5 minuter. Anledningen till 5min är för att funktionen är till för att framförallt rätta ev. fel man råkat skriva. Därefter kan man skriva ett nytt inlägg ifall man vill tillägga något t.ex.

Vad händer med gilla funktionen?

Står alltid att man uppnått sin kvot för antal röster på en dag?

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.