HAN dödade dom itne personligen
The Official Usa-election Thread!
Nej, men hans arméer, på hans order.
eeh tror du han bestämmer själv bara sådär? -.-
nej han och nåra till debatterar ju och bestämmer vilken som e den bästa lösningen -.-
Ja, men i USA har alltid presidenten sista ordet när det gäller krigsfrågor.
Den här tråden har bara blivit en drag kamp mellan dem som gillar Bush och dom som hatar honom. Vad är meningen med det hela? att alla ska bli osams? <_<
↗ till inläggetNej, men hans arméer, på hans order.
"Jag tycker vi nöjer oss med 60 000 offer.."
"Nej, va f*n, 120 000, så blir dom bankrutt snart, bara till att plocka hem oljan i samma veva. Förstör deras hem när ni väl håller på"
Alla i öster ska också få leva ! Inte bara vi !
Alla i hela världen ska få leva.. Annars.
Så om alla i hela världen ska få leva, så betyder det att Bush och Saddam, m.m ska få leva så varför bråkar då alla om att Bush ska dö. han har väl lika mycket rätt att leva som vem som helst.
Jag gillar inte Bush så gå inte och tro det, det var bara ett antagande!
Han ska få leva han med.
Jag har inte sagt att han inte ska få det.
Och ingen person med normal hjärna är inte dum i huvet, dennes åsikter stämmer inte bara in på allmänheten. Hitler är ett bra exempel.
Bush ska få leva, men han sk inte ha positionen som världens mäktigaste man, då han är en krigsgalen trångsynt idiot.
Vem ska ha den ?
Du ?
Nån måste ha den. Såklart kan man aldrig ha den perfekta ledaren, eftersom alla gillar olika saker. Vi såg själva hur det gick, amerikanarna ville ha Bush. Dom fick Bush. Svårare är det inte.
Där har mellanmjölk väldigt rätt!
↗ till inläggetVem ska ha den ?
Du ?
Nån måste ha den. Såklart kan man aldrig ha den perfekta ledaren, eftersom alla gillar olika saker. Vi såg själva hur det gick, amerikanarna ville ha Bush. Dom fick Bush. Svårare är det inte.
Utan supermakter som USA här i världen, så finns inte den positionen lika skarpt.
Förstår inte vad du menar ?
I vilket fall så är det väl inte våran ensak att välja president i USA. Och självklart vill amerkanarna ha Bush, om dom nu blir rika på olja. Då får dom ju mer pengar.
....
↗ till inläggetFörstår inte vad du menar ?
I vilket fall så är det väl inte våran ensak att välja president i USA. Och självklart vill amerkanarna ha Bush, om dom nu blir rika på olja. Då får dom ju mer pengar.
....
Om det inte finns stormakter, så finns det ingen "världens mäktigaste man."
Jo, det är vår sak också eftersom Bushs idiotkrig fuckar upp världen.
hmm nu kanske jag motsäger mej själv lite, men skitsamma "det är ingen idé att gnälla över saker man inte kan påvärka"- okänd
jellyfish:vad är skillnaden mellan kommunism och marxism?
↗ till inläggetjellyfish:vad är skillnaden mellan kommunism och marxism?
Det kommunistiska samhället är det statlösa, klasslöda samhället.
Marxismen är Karl Marx ideé hur man ska uppnå det.
Finns även Leninism, Stalinism m.m
Om bush skulle anfalla sverige skulle ni inte tycka det skulle vara så himmla kul .
↗ till inläggetjellyfish:vad är skillnaden mellan kommunism och marxism?
Var kan man hitta fakta om resten ?