💬
Logga in
Fuska.se

Poppis I Skolan?

183 svar · startad

↗ till inlägget

oh yhea!! jag är mr.populär bland dom utstöta vill säga Gothare,s*tanister,SvartRockare,Syntare

går hem oss vissa tjejer xD

Dem som på min skola skulle kallas tattare....

fast dit hör även "hip-hopare" å sånna som tror att dem e coola för att dem skolkar och står i rökrutan hela dagen å sånna som e me "tattarna" för att dem tror att dem e coola då...

Nja ja e lite poppis men de beror nog mest på min brorsa som e rätt poppis...

Men jag har varit mobbad :(

å de va för stt jag blev kompis med dem som var mer mobbade så att dem skulle få lite högre "status" men istället var det bara jag som fick lägre "status"

Senast ändrad:

↗ till inlägget

:cry: asså om nån blir extremt mobbad så e det vem då?

det e ju jag!

jag blir mobbad stup i kvarten vet ni hur länge jag har varit mobbad och ändå inte blivit störd? snart 8 år tror ni det e kult ne det e det inte jag e van att jag är mobbad men det e inte kul blev våldtagen 3 gånger

3 stryp tag. det va inte kult men jag lever och mår bra så det va det de men jag säger det bara. det är inge kul alls :(

OBS! då jag menar våldtagen så e jag inte a girl! jag sa bara så kunde inte beskriva bättre :cry:

vadå virus vem har sagt att jag ska lägga in virus för det det e nöje och dessutom har dom ett mobbnings program med "fittskallarna fortsätter ändå, i min grund skola 1-6 hade dom inget anti mobbning grupp så jag vart mobbad våldtagen där

16 Dec 2005

Njae, lite populär är man. De flesta känner till vem jag är osv.

Är också "Klassens datanörd" vilket gör att jag får någon lägre status :P

22 Dec 2005
Bajare

Lol jag är kompis med klassens datanörd :P Den ända gången han är Poppis är på "Tema timmen" då vi har data som tema nu.

↗ till inlägget

Jag har dom snyggaste fotbollskorna i klassen så jag är jättepoppis!

Och så  klart, eftersom jag har min Emilio tröja så e ja ju baaa sååååå tuff å poppis ännu mer..

Emilio är inte ens ett bra märke :S
23 Dec 2005

Tror nog de flesta i min skola vet vem jag är...

Är inte "populär" så att alla vill vara med mig, men många i klassen diggar mig :P

27 Dec 2005

jag sitter exremt mycket vid datorn men jag är ute också

men hatar då folk kallar mig data nörd för det e jag inte.

min nfavorit sport e slalom utan stolpar, men det ska finnas mycket hopp :D

lägre status på grund av datorn men skit det samma he he :D man tjänar asmycket på datajobb känner en som tjäna 5000 i timmen i våran förra skola som han va i :D

29 Dec 2005

Poppis och Poppis ja är inte mobbod och dom flesta vet vem jag är.

2 Jan 2006

jag brukar kallas Herr populär

5 Jan 2006
↗ till inlägget

är du poppis i skolan?,själv är man ju ganska poppis

förlåt att ja inte satte de här ämnet i "skola"...

Japp, man är i alla fall ingen nOOb.... >_>

7 Jan 2006

själv har man gått från "typ" mobbad till "poppis" ... är stolt !! :gitarr:

Senast ändrad:

Ja poppis hur e man då?

Jag är väll skolans komiker om man säger så. Kan få dom största rackrana på fall med endast munnen min. Men jag brukar kunna charma brudarna också. Så ja e väll poppis hoss dom jag vill vara (brudar och polare) och resten dom skiter jag väll f*n i :)

10 Jan 2006

Nej.

Jag syns för lite :P

Inte för att jag vill synas, och jag tror inte att jag vill vara populär heller. Klarar mig hellre själv. :]

Fast jag har några jag är med. Det är väll rätt okej, men jag är inte populärast i det gänget heller. ;>

11 Jan 2006

hmmnjaaeee....

Poppis hos brudarna och ganska hatad av pojlkarna....

Kanske för att min "kompis" har en sjukdom och har t.ex. dragit ner byxorna inför klassen

18 Jan 2006
Trådstartare #135

:blink: lol mysko kompis du har :P

19 Jan 2006

Ok. Jag är inte hatad eller mobbad. Men jag är ändå långt ifrån Populär. Den som är mest populär är nog min vän.

20 Jan 2006

ingen gamer är populär va?

Jo, jag är det.

Jag är populärast i klassen.

Klart man äger ju hela skolan! :kung: :P

21 Jan 2006
Bambi
↗ till inlägget

Klart man äger ju hela skolan! :kung:  :P

j*vlar, äger du en skola? Är det ett tufft arbete?

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in