Hoppa till innehåll

Dretskit

Medlem
  • Antal innehåll

    4991
  • Blev medlem

  • Senast inloggad

Allt publicerat av Dretskit

  1. Katatonia - Velvet Thorns
  2. Dretskit

    Jack Thompson=galen?

    Vem bryr sig egentligen.
  3. Katatonia - Elohim Meth
  4. Jag tycker att de nya funktionerna är ganska bra.
  5. Katatonia - Without God
  6. Dretskit

    Skryt

    Jag är lik Eminem säger alla fast jag tycker inte att jag är det själv.
  7. Ingen av spelen har väl grym grafik men om jag måste välja så tycker jag att San Andreas och Vice City har snyggast grafik.
  8. Katatonia - In Silence Enshrined
  9. Katatonia - Gateways To Bereavement
  10. Jag kan inte komma på något dirket som jag är rädd för.
  11. Jag gillar mitt hår. Det är jag mest nöjd med fast nu har jag snaggat.
  12. Impaled - Flesh And Blood
  13. Impaled - Faeces Of Death
  14. Dretskit

    Bond

    Jag tycker inte att Bond filmerna är så bra men om jag måste välja en så får det nog bli Goledneye. Jag gillade filmerna när jag var mindre.
  15. Sepultura - Born Stubborn
  16. Enthroned - The Ultimate Horde Fights
  17. Sepultura - Dusted
  18. Idag vaknade jag sent vid halv tio för jag brukar alltid gå upp klockan halv nio.
  19. Hellre att hon jobbar på ICA är att hon viker ut sig i tidningar.
  20. Dretskit

    De Bästa Ursäkterna

    Om jag kommer försent så skulle jag säga att jag glömde ställa klockan eller något.
  21. Jag laddar aldrig hem någonting längre för det är för riskabelt. Det enda jag laddar hem är videor och musik från olika band och skivbolags hemsidor.
  22. Kataklysm - Garden Of Dreams
  23. Burnot 3: Takedown och Burnout 4: Revenge är två bilspel som räcker länge.
  24. Kataklysm - Elder God
  25. Jag tycker inte att Motorsågsmassakern 2 har så bra handling och sånt däe men allting i filmen är väldigt snyggt gjort.
×
  • Skapa ny...