Hoppa till innehåll

Omg Omg Omg


Rekommendera inlägg

Jo men tänkt efter nu, ni e polare right?, du kan helt enkelt typ säga, f*n kan inte du hänga me på bio ikväll? polaren ja skulle gå me bangade typ :/ osv.

 

Efter bion så kommer förhoppningsvis allt bara rulla på, försök ge henne komplimanger och vara trevlig medans, öppna dörrar ger alltid tjejer en känsla av säkerhet, osv.

 

Om hon har handen på typ armstödet så imo, gå for it, försök hålla hand eller nått. :)

 

 

gl hf.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 27
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Om jag va henne o du bara kommer fram o frågar henne om ni ska gå på bio skulle jag bli lite skrämd. Innan du bjuder henne på bio så ge en hint om vad du tycker tex säg att hon har har fina jeans eller nått och va allmänt snäll.

Tack för det tipset :P

 

Några fler tips vad jag kan göra?

 

 

 

Jo men tänkt efter nu, ni e polare right?, du kan helt enkelt typ säga, f*n kan inte du hänga me på bio ikväll? polaren ja skulle gå me bangade typ :/ osv.

 

Efter bion så kommer förhoppningsvis allt bara rulla på, försök ge henne komplimanger och vara trevlig medans, öppna dörrar ger alltid tjejer en känsla av säkerhet, osv.

 

Om hon har handen på typ armstödet så imo, gå for it, försök hålla hand eller nått. :)

 

 

gl hf.

Jo iförsäg, tack för den=D fortsätt tipsa mig snälla, jag blir mer självsäker:P:P

 

tack :D

 

Redigerat av Danne_Hawk
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om hon är kåter så sätt dig bredvid henne och försök se om hon vill hångla.

 

Brukar typ alltid funka för mig.

Brukar funka bäst när man full kan jag tilllägga, för min del iaf :P

 

Men annars så är det bara till att köra på med de tips du redan fått. Om hon gillar dig lika mycket som du gillar henne kommer det att flyta på av sig själv, garanterat :]

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om hon är kåter så sätt dig bredvid henne och försök se om hon vill hångla.

 

Brukar typ alltid funka för mig.

Brukar funka bäst när man full kan jag tilllägga, för min del iaf :P

 

Men annars så är det bara till att köra på med de tips du redan fått. Om hon gillar dig lika mycket som du gillar henne kommer det att flyta på av sig själv, garanterat :]

 

Jo, om hon är lite dragen är ju chansen större att hon är villig till ett hångel. =D Redigerat av Dretskit
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nu har hon sagt igen att hon bara vill vara kompis med han, så nu ska jag göra något. Fast nu e min fråga, Vad ska jag göra? Bjuda på bio första gången, känns lite väl....

Plz ge mig några förslag vad jag kan göra <_<

f*n det är ju som att hon säger det rakt ut! Hon berättar för dig att hon inte vill gå något långt med din polare, flera gånger dessutom!

Och att det verkar som om hon är kär i honom ibland är bara så som tjejer beter sig : P hon får dig att inbilla dig massa saker fast hon säkert inte menar det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tack, för tipsen, vill bara säger att det framåt, min polare, har typ gett upp på henne nu, o det verkar faktiskt som hon börjat gilla mig=D så snart kommer the shotday:D

 

Härligt att höra! Jag tycker fortfarande att du bör prata med henne och berätta vad du känner för henne. Skjut inte upp det utan gör det snarast :) Lycka till!!

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
  • 2 veckor senare...

Idag var vi ett gäng hemma hos henne o kolla på film, jag satt bredvid henne i sängen:P jag rörde min hand mot hennes sakta för försöka få henne att hålla den och se om hon ville det, och blev asglad när hon sökte sig till min hand:D f*n det här går ju bra:P så vi satt o höll hand typ hela filmen, sen satte hon sig närmare mig;) :rolleyes: ;) :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...