oksersson Skrivet 31 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2008 Vad använder ni för program för att göra tuffa, häftiga avatarer/banners/loggor ? Och hur gör man för att använda det ? : D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 31 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2008 Photoshop.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 1 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2008 Jag använder Photoshop, är inte expert men kan en del. De flesta på forumet använder nog också det men det finns andra program som ger liknande kvalitet. Jag tycker dock Photoshop är det klart bästa ;). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 1 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2008 (redigerat) Om man inte vill betala för photoshop finns alltid GIMP som alternativ, jag andvänder det. Jag tycker faktiskt att det är ganska bra. Redigerat 1 Februari 2008 av Vitdom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 1 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2008 Om man inte vill betala för photoshop finns alltid GIMP som alternativ, jag andvänder det. Ganska bra faktiskt. Jag tycker man bara slösar bort pengar på photoshop när gratisprogram finns.Hur många privatpersoner tror du köper Photoshop? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 1 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2008 (redigerat) Inga. - Jag kommer inte att ge kommentarer angående mitt svar. Redigerat 1 Februari 2008 av Vitdom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TecWizard Skrivet 1 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2008 Jag använder PhotoShop men är inte serskilt bra på det men man försöker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 1 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2008 Photoshop :) (lagligt exemplar desutom o: det senaste photoshop med. men får det genom skolan XD) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 1 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2008 photoshop Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 1 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2008 Photoshop (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Njugen Skrivet 2 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2008 Jag använder Gimp. Inte lika bra och avancerad som Photoshop, men rätt händig och lagom snygga bilder brukar jag få till ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 2 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2008 Photoshop CS2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.